Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1797, 1798, 1799, 1800, 1801, 1802, 1803 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 13:47 
 
Hardtraxx Addict

Dysphoria schreef:


huh :p

Je hoort gvd niet te pitten op dubstep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee je hoort net te doen alsof .

NVM :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 13:56 
 
Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
NVM :lol:

:lol:

Maar wat een achterlijk gedoe zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 14:47 
 

urbandesigner schreef:
Spreek ik een meisje aan op facebook over Intents, zegt ze ja zin in blabla.... Zegt ze ineens : Maar ben nu bezig met anaaltampons :lol: :lol: :lol:


urban heeft een fetish, hi-ha-ho!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater

fan art jwz (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 15:17 
 

Project 141 schreef:
Ons nieuwste lid is R-ianne

Not again :lol:


is ze lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 15:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
(L)

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 15:28 
 

delange schreef:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=461535033861278&set=p.461535033861278&type=1&theater

fan art jwz (L) (L) (L) (L)


zo, gereageerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 17:05 
 

Bam bam bam bam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
delange schreef:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=461535033861278&set=p.461535033861278&type=1&theater

fan art jwz (L) (L) (L) (L)


zo, gereageerd

Gelukkig staat er al GAY boven!
Dit kan toch niet, ze worden echt slechter en slechter die kleurplaten! Leren ze geen kleuren meer op de basisschool ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal in de oude trance-mood. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 18:01 
 

Ben er weer weg van.. ik ga ff touren met de auto naar Zundert
Houdoe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Spreek ik een meisje aan op facebook over Intents, zegt ze ja zin in blabla.... Zegt ze ineens : Maar ben nu bezig met anaaltampons :lol: :lol: :lol:

Dat zijn nou eenmaal verkapte hints, m0n.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 18:43 
 

delange schreef:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=461535033861278&set=p.461535033861278&type=1&theater

fan art jwz (L) (L) (L) (L)

Lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 20:40 
 

Goedenavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey hoi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 21:17 
 

Iemand heeft last van zn computer #Case Dj :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 21:33 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Iemand heeft last van zn computer #Case Dj :P


gast hij doet het alweer :D
bedankt dat je het even gemeld hebt. ik voel me nu een stuk beter :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 21:52 
 

Case Dj schreef:
biscuit schreef:
Iemand heeft last van zn computer #Case Dj :P


gast hij doet het alweer :D
bedankt dat je het even gemeld hebt. ik voel me nu een stuk beter :loving:

:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 22:56 
 

Neefje van mij baas tweet echt de meest nuttige dingen... :P

https://twitter.com/#!/JoranReijrink
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 22:59 
 

stefaneke schreef:
Neefje van mij baas tweet echt de meest nuttige dingen... :P

https://twitter.com/#!/JoranReijrink

:lol: :lol: Wat een baas, doet hij het ironisch of meent 'ie het allemaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:10 
 

Spablauw schreef:
stefaneke schreef:
Neefje van mij baas tweet echt de meest nuttige dingen... :P

https://twitter.com/#!/JoranReijrink

:lol: :lol: Wat een baas, doet hij het ironisch of meent 'ie het allemaal?


Het ziet er ernstig naar uit dat hij 't allemaal zo neemt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:11 
 
Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:
stefaneke schreef:
Neefje van mij baas tweet echt de meest nuttige dingen... :P

https://twitter.com/#!/JoranReijrink

:lol: :lol: Wat een baas, doet hij het ironisch of meent 'ie het allemaal?

Volgens mij is ie gewoon dood serieus :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Neefje van mij baas tweet echt de meest nuttige dingen... :P

https://twitter.com/#!/JoranReijrink

:lol:

Dat ga ik eens een dag proberen
Vorige  1 ... 1797, 1798, 1799, 1800, 1801, 1802, 1803 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic