Hij was vorig jaar alleen maar mensen aan het uitschelden en noem het op. Toen hadden we hem gebanned en is kwam hij telkens terug onder een andere naam. Nu probeert hij het weer.wrote:Wat heeft ie eigenlijk gedaan?
Kun je ook weer omzeilenwrote:Kunnen jullie hem niet IP-Bannen?
Dat dus...wrote:Kun je ook weer omzeilenwrote:Kunnen jullie hem niet IP-Bannen?
Ja ik had al zo'n vermoeden dat dat het antwoord zou zijn. Nu dus gewoon iedere keer bannen als hij op de site komt!?
Was deze pracht site net even down? ik kon geen verbinding maken 
Dat is niet de eerste keer vandaag.. denk al de 4de keer!
Wel vaker al vandaagwrote:Was deze pracht site net even down? ik kon geen verbinding maken

Oooh wat errug!, hij was net ook al zeer sloom en ik dacht dat het aan mijn pc lag 
C
Via proxy, deed Biscuit toen ook..wrote:Kun je ook weer omzeilenwrote:Kunnen jullie hem niet IP-Bannen?
met z'n cleopatra
E
ik ben gewoon beter dan steve jobs 
E
en kenwood.wrote:Via proxy, deed Biscuit toen ook..wrote:Kun je ook weer omzeilenwrote:Kunnen jullie hem niet IP-Bannen?
met z'n cleopatra
C
Nee eigenlijk niet, Steve Jobs heeft apple opgericht, jij hebt...wrote:ik ben gewoon beter dan steve jobs
uhh... iets met een M...... wat was het nou, opgericht
Last edited by Chris Two on , edited 1 time in total.
Naam komt me inderdaad vrij bekend voor haha!
C
Shirtje wisselen met Van der Gijp en Boshart
en die Kapstok!
Haha, VI is weer lekker bezig!
en die Kapstok!
Haha, VI is weer lekker bezig!
VI wordt serieus met de week epischer haha. Zo mooi dat Gijp weer helemaal de oude is! 
C
Deze week is echt mooi, zelfs derksen is lekker bezig!
Vind hansie hansie altijd zo overdreven slecht acteren 
Stuk chagarijn, alhoewel ik wel moest lachen bij het Gilette klassement.wrote:Vind hansie hansie altijd zo overdreven slecht acteren
"Hans, wie denk jij dat het geworden is?"
"Kan mij het bommen..."
A
Wat een sneu gedoe in het welkomstopic van Mike Santoz 
wrote:Wat een sneu gedoe in het welkomstopic van Mike Santoz
A
Nee serieus
Vind het een beetje stom.