Niet zoveel zin in eigenlijkwrote:wut?wrote:Nee denk het niet :p De kans is zeer klein iedergeval
wrote:Teup is niet zo duur, voor 20 euro zuigt hij je afwrote:Hoeveel deze maand?wrote:SPAMHUUR
Maar mijn hond krijgt nog wel de standaard behandeling toch?wrote:jij kreeg korting, maar die kan je volgende keer vergeten!
Hij spamt je ook gerust vol voor datzelfde bedragwrote:wrote:Teup is niet zo duur, voor 20 euro zuigt hij je af
Jij hebt het nu over Hoerhuur, ik over Spamhuur..
Zal ik even moeten overleggen met m'n vrouwelijke compagnonwrote:Maar mijn hond krijgt nog wel de standaard behandeling toch?wrote:jij kreeg korting, maar die kan je volgende keer vergeten!
Oh ja, daarover nog. Het idee was leuk, maar de volgende keer hoef je echt geen lippenstift op je linkerhand aan te brengen hoor, mijn fantasie is voldoende.wrote:Zal ik even moeten overleggen met m'n vrouwelijke compagnonwrote:Maar mijn hond krijgt nog wel de standaard behandeling toch?wrote:jij kreeg korting, maar die kan je volgende keer vergeten!
Oke, zorg jij dan dat je minder kreunt, je omwonende konden het niet op prijs stellen en ik wens niet gestoord te worden!!
Oke, leuk geweest.
Mensen nog leuke plannen vanavond?
Oke, leuk geweest.
Mensen nog leuke plannen vanavond?
DAT WAS RECLAME! Hoe moeten mensen anders dan weten dat jij goedkoop pleziert...bedoel dat uithangbord heeft je ook nog niet veel gebrachtwrote:Oke, zorg jij dan dat je minder kreunt, je omwonende konden het niet op prijs stellen en ik wens niet gestoord te worden!!?
Mensen dat filmpje gezien van hologram van tupac? Net zo gruwelijk gedaan. 
wrote:DAT WAS RECLAME! Hoe moeten mensen anders dan weten dat jij goedkoop pleziert...bedoel dat uithangbord heeft je ook nog niet veel gebrachtwrote:Oke, zorg jij dan dat je minder kreunt, je omwonende konden het niet op prijs stellen en ik wens niet gestoord te worden!!?
Ok, dan ga ik wel terug naar Sjobie...wrote:wrote:DAT WAS RECLAME! Hoe moeten mensen anders dan weten dat jij goedkoop pleziert...bedoel dat uithangbord heeft je ook nog niet veel gebrachtwrote:Oke, zorg jij dan dat je minder kreunt, je omwonende konden het niet op prijs stellen en ik wens niet gestoord te worden!!?
jij kan het vergeten
Krijg ik nog wel de 'special treatment' ??wrote:jij kan het vergeten
Sorry, steffnov heeft het voor alle verpest! Bij deze moet ik jullie doorverwijzen naar willekeurige banga-lijst
FM2012
Dit gaat echt te ver..... op 27 mei speel ik met Arsenal de finale van de CL en tot mijn grote verbazing zie ik dit. Aaron Ramsey is opgeroepen voor interlands voor wales op 23 en 27 mei... WTF?
Dit gaat echt te ver..... op 27 mei speel ik met Arsenal de finale van de CL en tot mijn grote verbazing zie ik dit. Aaron Ramsey is opgeroepen voor interlands voor wales op 23 en 27 mei... WTF?
De zaakwaarnemers/maffia hebben zich zelfs al in spellen genesteld, die lui zitten ook overal zeg.... #Corruptiewrote:FM2012
Haha, maar het slaat totaal nergens op.. een interland spelen tijdens een CL finale..
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Die shit is traag en langzaam. Hardtraxx op spitsuur er uit dit dat 
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ja man daar heb ik ook last van. Trage Hardtraxx of zelfs overbelast. 
Emre is weer back, kijk in het welkoms topic!
Pff, wilde hem net een warm welkom geven