|
Jeffrd: Ik heb een tactiek waarmee je alleen maar wint... dus dit jaar pas 2x gelijk en alles gewonnen en al 110 goals na 30 wedstrijden
2011-2012 Arsenal: Kampioen, League Cup, FA Cup Kwartfinale CL 2012-2013: Kampioen, League Cup, CL, Community Shield 2013-2014: Kampioen, Super Cup, CL, Community shield, FA Cup, League Cup WK Clubs 2014-2015: Raar jaar, ben vertrokken naar Leverkusen om me daar ff te bewijzen, roer omgegooid en meteen op doelsaldo Kampioen en Uefa Cup 2014 ook het WK gewonnen met Frankrijk(voorbereiding dramatisch maar daarna ging het precies op het goede moment lopen) 2015-2016: Terug bij Arsenal: Kampioen, League Cup, FA Cup, CL, Super CUP, WK Clubs, League Cup, Community Shield 2017: Kampioen, League Cup, Community Shield, Super Cup en WK voor clubs, seizoen nog niet voorbij Nu vanaf 2016 bondscoach van Engeland.
Ik heb in de beginjaren veel geinvesteerd zodat ik titels kon pakken maar heb het nu omgegooid en ongeveer 14 spelers van de 21 selectiespelers die ik heb is zelfopgeleid of komt uit eigen jeugd(veel spelers die ik heb, heb ik gekocht op hun 16de en opgeleid via sattelietclubs, langzaam basis etc).
In het jaar dat ik Arsenal verliet werd er alleen de CL gewonnen en verloor het de titel met 2 punten achterstand, dus het spelersmateriaal is geweldig.
|