Maar ehm, het is toch VERBOTEN om weer een nieuw account te maken nadat je gebanned bent? Dus eh, kan emre hier niet gewoon meteen weer gebanned worden? Zou een hoop gezeik schelen enzo 
B
E
Hardtraxx Newbie
42 posts member since 2012
last seen Feb 2022
Ik doe niks verkeerd.wrote:Maar ehm, het is toch VERBOTEN om weer een nieuw account te maken nadat je gebanned bent? Dus eh, kan emre hier niet gewoon meteen weer gebanned worden? Zou een hoop gezeik schelen enzo
Oké, nog iets waar ik dus geen weet van heb
! Tell me all about the soap Good Hard, Bad Traxx!

D
Goedenavond!
Ik kijk op dit moment Voetbal International!
Ik kijk op dit moment Voetbal International!
Godverdomme
Football Manager 2012:
CL Kwartfinale Arsenal-Barcalona 3-1:
Jovetic in top vorm, maakt een dikke goal. 2 minuten later raakt hij geblesseerd. Nou hopelijk valt het mee. Niet dus: diagnose... gebroken been: 6 maanden eruit. Dat is al de 2de spits die er meer dan 4 maanden uitligt. Doe het nu met mijn topscoorder en 1 jeugdspits, meer heb ik niet
Football Manager 2012:
CL Kwartfinale Arsenal-Barcalona 3-1:
Jovetic in top vorm, maakt een dikke goal. 2 minuten later raakt hij geblesseerd. Nou hopelijk valt het mee. Niet dus: diagnose... gebroken been: 6 maanden eruit. Dat is al de 2de spits die er meer dan 4 maanden uitligt. Doe het nu met mijn topscoorder en 1 jeugdspits, meer heb ik niet
E
Hardtraxx Newbie
last seen Feb 2022
Hallo. Ik ben Emre.
Haha, liefhebber is nog zacht uigesproken... zit nu in seizoen 2017.. Alles gewonnen wat er te winnen valtwrote:EINDELIJK! Nog een FM liefhebber!![]()
Gelukkig kun je wel fatsoenlijk Nederlandswrote:Hallo. Ik ben Emre.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
wrote:Hallo. Ik ben Emre.
Dat moet zeker wel een trololo zijn. Vorige ban was =
Hahaha hoe voor lul wil je je eigen zettenwrote:Whahah die stumpert op holland's got talent die dat vage melbourne shuffel doet
Erme was te duur!wrote:Emre... waarom heet jij Emre?
E
Hardtraxx Newbie
last seen Feb 2022
Waarom zou ik dat niet kunnen?wrote:Gelukkig kun je wel fatsoenlijk Nederlandswrote:Hallo. Ik ben Emre..
Luister naar de meeste van je soortgenoten, en probeer dan mijn vraag te snappen!wrote:Waarom zou ik dat niet kunnen?wrote:Gelukkig kun je wel fatsoenlijk Nederlandswrote:Hallo. Ik ben Emre..
E
Hardtraxx Newbie
last seen Feb 2022
Luister naar de meeste van je soortgenoten, en probeer dan mijn vraag te snappen!
Hahahihihoho.
Last edited by Emre on , edited 1 time in total.
Dat van dat meisje gaat nog best ver eigenlijk.

E
Hardtraxx Newbie
last seen Feb 2022
Dat ben ik..wrote:Emre waarom heb je zo'n gay avatar?
Aight, maar vind je dat leuk om jezelf zo op de foto te zetten? En dan op een forum als avatar te gebruiken?
E
Hardtraxx Newbie
last seen Feb 2022
Het is een gewone foto knaap.wrote:Aight, maar vind je dat leuk om jezelf zo op de foto te zetten? En dan op een forum als avatar te gebruiken?
wrote:Haha, liefhebber is nog zacht uigesproken... zit nu in seizoen 2017.. Alles gewonnen wat er te winnen valtwrote:EINDELIJK! Nog een FM liefhebber!![]()
Hahah! Zeer verslaafd dus.. Nice
Ben onlangs nieuwe game begonnen.
Seizoen 1 : Fiorentina, 6e na een slecht seizoen. Besloten om ergens anders een uitdaging te zoeken.
Seizoen 2 : Real Betis Sevilla, 7e na een redelijk seizoen. In maart kwam toen een vacature bij Man City. Besloten om te solliciteren. Aangenomen en City en zit nu in seizoen 2014/2015. De volgende prijzen staan in mn prijzenkast met City :
Kampioenschap 2013, 2014
FA Cup 2013, 2014
Community Shield 2013. 2014
UEFA Champions League 2014
UEFA Super Cup 2014
Oh zo... nu snap ik het allemaal. Heb het helemaal helder. Alleen jammer dat je geen welkom topic hebt aangemaakt.