Niets van gemerkt 
Ik ook niet, op m'n stalen ros
. M'n 2 wieler brengt me nog altijd overal waar ik wil! 
Mission impossible 3wrote:Nah, van dat genre heb ik al andere bronnen
Ehm, actie/comedy or something like that
Zo, ik ga m'n computer zodalijk ook het raam uit flikkeren godverdimme...

B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Ja en ik mijn studio monitorwrote:Zo, ik ga m'n computer zodalijk ook het raam uit flikkeren godverdimme...![]()
![]()
Tyfussloom ding.. Alleen opstarten duurt al een eeuwigheid.. Wil ff snel die Android update erop gooien, maar dat gaat em dus niet worden op deze manier godgloeiende tyfus zooi!
Hoe oud is je computer dan?
Ik mag lekker weer iets opsturen naar bax-shop. Altijd weer
Eerst zat er een fabrieksfout in de CD speler. Later was er iets mis met de mixer. Tijd later was er weer iets mis met de mixer en nu mag 1 van mijn monitoren weer terug. Terwijl ik juist altijd supervoorzichtig ermee omga
Ah niet gezien, thanks anyway
Een jaar of 4 volgens mij, maar dat ding staat echt he-le-maal vol met muziek, moet steeds andere muziek verwijderen als ik weer een nieuwe release erop wil
dus zat al te denken aan een externe harde schijf, 1tb ofzo.. Maar nu heb ik besloten om maar een goede laptop te gaan halen, en om het dan maar af te maken, gelijk gear erbij te kopen!
G
geniaal dit, ik kan gewoon op de klok kijken op het informatiescherm in de trein naast ons 
en we rijden
en we rijden
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Das vet, vanaf Eindhoven naar Den Bosch heb je dat ook altijd met de IC, soort van dragrace 
Dus 2 treinen naast elkaar in dezelfde richting? 
Hahah ja van Eindhoven naar Maastricht/Venlo ook altijd. Jammer dat de andere altijd wintwrote:Das vet, vanaf Eindhoven naar Den Bosch heb je dat ook altijd met de IC, soort van dragrace
Dat is toch de een die naar tilburg gaat en de andere naar den bosch?wrote:Das vet, vanaf Eindhoven naar Den Bosch heb je dat ook altijd met de IC, soort van dragrace
G
jepwrote:Dus 2 treinen naast elkaar in dezelfde richting?
zal wel een 50 km zone zijn
Ik zit amper in de trein, moet altijd 20 km naar eindhoven overbruggen met die kutbus... duurt verdomme 50 minuten terwijl je er met de auto in 25 minuutjes bent.
Bus 150?wrote:Ik zit amper in de trein, moet altijd 20 km naar eindhoven overbruggen met die kutbus... duurt verdomme 50 minuten terwijl je er met de auto in 25 minuutjes bent.
Lijn 20.. Helmond via Asten/Eindhoven station 
OV buiten randstad is sowieso al bagger...
Mijn bus gaat door 4 grote en 1 klein dorp en we hebben altijd zo'n klein kutbusje. Dus die zit stikvol aan het einde. Zit gelukkig net goed qua halte hier zodat ik altijd kan zitten, maar toch..
In de randstad ook hoorwrote:OV buiten randstad is sowieso al bagger...
K
Wat is dat meisje lief die dat hondje likt 
A
Wat zou ze van Industrial vinden.. Hmmmwrote:Wat is dat meisje lief die dat hondje likt
K
Hoi die band hoeft je niet perse te leggen !wrote:Wat zou ze van Industrial vinden.. Hmmmwrote:Wat is dat meisje lief die dat hondje likt