Waar ergens kun je die binnenhalen btw? mijn updates geeft ie niks aan op mijn HTC Desire Z
C
Ik zou er niet aan beginnen... Heb 4.0 ook, en ik word er gek van. In de menu's is weer een hoop veranderd.
C
Nee dit is ideaal...
Af en toe heeft ie kuren: Druk je S in ga je naar SMS, B naar Browser en G naar Gmail..
De fuq?
Af en toe heeft ie kuren: Druk je S in ga je naar SMS, B naar Browser en G naar Gmail..
De fuq?
Ik zeg doen, kan die nog eens wat van zijn leven makenwrote:Hahahahahaha, net een epische discussie gehad.. Ik liet Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix) horen, toen zei hij dat hij, als ik hem een jaartje zou geven om produce programma's te ontdekken, best zo'n zelfde track zou kunnen maken
heb t nu een uurtje en ben er al aan gewend xDwrote:Ik zou er niet aan beginnen... Heb 4.0 ook, en ik word er gek van. In de menu's is weer een hoop veranderd.
De desire z krijgt geen update meer, maar om dat probleem op te lossen van jou.wrote:Nee dit is ideaal...
De fuq?
Settings -> Applications -> Quick Launch -> Delete all shortcuts
D
Goedenavond poppetjes!
Fusion albumarts als iPhone hoesjes zijn echt gruwelijk. Kan over 2 werkdagen, dus maandag, Crypsis hoesje ophalen. Als die vet is geworden en bestel ik er nog 1 van Fusion voor de afwisseling haha.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Hardtraxx Elite jonge! BAM! 
A
Veteraang
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Dat gaat nog een half jaar durenwrote:Veteraang
Vervelung
Saai als je zelf vrij bent en de rest moet werken/stage/school.
Lekker toch, ik zit volle bak te leren... 
Ja, dat heb ik de afgelopen 2 weken gedaan. Ook geen pretje idd.wrote:Lekker toch, ik zit volle bak te leren...
D
Iemand nog een paar goeie films die downloadable zijn?
E
Swap.avi
Nah, van dat genre heb ik al andere bronnen 
Ehm, actie/comedy or something like that
Ehm, actie/comedy or something like that
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Avond HT
!
Pff vanochtend bijna dik ongeluk gehad. Iets met dichte mist, file, vochtig wegdek, noodstop, slecht onderhouden bedrijfswagen, slippende banden
Pff vanochtend bijna dik ongeluk gehad. Iets met dichte mist, file, vochtig wegdek, noodstop, slecht onderhouden bedrijfswagen, slippende banden