G
patrickjeb wrote:Of tegenin..
of tegenuit
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Nice, succes!
Wel setje opnemen en online zetten hea :whistle:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Vik wrote:Goede morgen :D
Vanavond draaien in de Dynamo tijdens de Talent Night. Zin in :D
Mogge en succes :thumbsup:

Zojuist besloten om met een maat vrijdag te gaan stappen in Eindhoven. Nog meer HT'ers die er zijn?? :woot:
C
Vrijdag, oof, jammer dan ben ik aan het werk maar normaal ga ik 1x in zoveel tijd daarheen..

Wat voor muziek wil je hebben? Bermuda is wel relaxt :p
Donateur
last seen Oct 2014
Chris Two wrote:Vrijdag, oof, jammer dan ben ik aan het werk maar normaal ga ik 1x in zoveel tijd daarheen..
Wat voor muziek wil je hebben? Bermuda is wel relaxt :p
Aaah jammer :(
Vorige x dat ik er was gewoon kroeg in, kroeg uit. Muziek boeide me niet zoveel haha.
Wil een tent waar het geen 15/16 jarig sletjes gehalte hoog is en beetje leuk gedraaid word :P
Wat word er in de bermuda gedraaid??
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen Sep 2026
Wit tijgerbrood met American Filet peper :drool: :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Meer mensen die een SQL error kregen bij HT?
G
patrickjeb wrote:Meer mensen die een SQL error kregen bij HT?
Jep.
C
Nergens last van :D
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
DJ's krijgen voorrang op de server
C
patrickjeb wrote:DJ's krijgen voorrang op de server
Ik heb geen enkel mixtalent in mij..
enige wat ik draai is iets in het toilet en mix alleen vanille met chocolade vla
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Magnitude 8.6 aardbeving in Sumatra. Bizar.
Hardtraxx Veteran
14702 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Khadber wrote:Magnitude 8.6 aardbeving in Sumatra. Bizar.
En dan wordt alles wat opgebouwd was weer weggespoeld. Je zou dr maar wonen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Chris Two wrote:
patrickjeb wrote:DJ's krijgen voorrang op de server
Ik heb geen enkel mixtalent in mij..
enige wat ik draai is iets in het toilet en mix alleen vanille met chocolade vla
Chris one, Chris two..

Het grote almachtig zever topic #2
C
and a 1, 2......1....2..3. *drum roll* rock around the clock tonight!
Hardtraxx Crew
30643 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Bellen ze of je vanmiddag kan werken, sta je klaar om aan te fietsen, bellen ze weer dat het niet meer hoeft....
Donateur
last seen Oct 2014
wootum wrote:Bellen ze of je vanmiddag kan werken, sta je klaar om aan te fietsen, bellen ze weer dat het niet meer hoeft....
Ik heb al een week geen werk door dat kut vodafone, kan vanaf morgen pas weer werken, maar wel een week onbetaald thuis gezeten :/ :/ :/ :mad: :mad: :mad:
Kutbedrijven ook altijd he hahaha
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Khadber wrote:Magnitude 8.6 aardbeving in Sumatra. Bizar.
Indonesië is gewoon niet in staat alles op te bouwen na een natuurramp. Echt alles wat je kunt bedenken aan natuurrampen maken ze daar mee. Tijd krijgen ze niet... Toch triest, voor zo'n uniek land. En elk eiland(je) zal het voelen.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
wootum wrote:Bellen ze of je vanmiddag kan werken, sta je klaar om aan te fietsen, bellen ze weer dat het niet meer hoeft....
Dan gewoon niet oppakken. Er heen fietsen, moet je dan naar huis, krijg je volgens mij 2 uur uitbetaald haha. :P
Donateur
last seen Oct 2014
Hahahahaha ik mag eigenlijk niet lachen maar m'n broertje is voor de 6e keer gezakt voor z'n theorie voor z'n brommer rijbewijs. Hoe oerstom ben je dan xd xd :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Black Sunrise wrote:Hahahahaha ik mag eigenlijk niet lachen maar m'n broertje is voor de 6e keer gezakt voor z'n theorie voor z'n brommer rijbewijs. Hoe oerstom ben je dan xd xd :lol: :lol:
Hij ziet er ook niet het snuggerste uit, om eerlijk te zijn xd
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Black Sunrise wrote:Hahahahaha ik mag eigenlijk niet lachen maar m'n broertje is voor de 6e keer gezakt voor z'n theorie voor z'n brommer rijbewijs. Hoe oerstom ben je dan xd xd :lol: :lol:
Haha, gister bij de De Allerslechtste Chauffeur Van NL was er 1 die had 6x gedaan over dr autorijbewijs. Maar die had er nooit 1 mogen hebben. Net als al die andere die daar aan mee doen. :lol:
Met 80 over een 30 weg rijden en dan een oude auto waar iemand zoveel jaar aan gewerkt heeft naar de tering rijden. >.<
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Tja, je kunt ook naar je werk gaan, en als je er eenmaal bent opeens "oh kut, vergeten te bellen dat het niet meer nodig was".
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Parvuz wrote:
Haha, gister bij de De Allerslechtste Chauffeur Van NL was er 1 die had 6x gedaan over dr autorijbewijs. Maar die had er nooit 1 mogen hebben. Net als al die andere die daar aan mee doen. :lol:
Met 80 over een 30 weg rijden en dan een oude auto waar iemand zoveel jaar aan gewerkt heeft naar de tering rijden. >.<
http://www.dumpert.nl/mediabase/2088931 ... eneer.html
Donateur
last seen Oct 2014
Chukkels wrote: Hij ziet er ook niet het snuggerste uit, om eerlijk te zijn xd
Klopt, mijn broertje behoort echt tot de vuilniszakken/mooiboy generatie --> Studie verpesten, IQ van -20 en tegen iedereen een grote bek >.< :D :thumbdown:

Hahaha zulke mensen moet je gewoon een permanent rijverbod geven, zelfs voor op de step of de fiets :P
Last edited by Black Sunrise on , edited 1 time in total.

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago