Ik was zooooooooooooooooooo dichtbij.. Maar heb mighty al nog niet ontmoetwrote:Geen ruzie maken om mijwrote:hoezo gebeat?wrote:Heb trouwens zaterdag Almighty gemeet HAHA ik heb je gebeat.
ik was Almighty op HB ook al tegen gekomen btw
A
We staan nota bene nog naast elkaar op een foto
Ja, en je dan nog niet gesproken te hebbenwrote:We staan nota bene nog naast elkaar op een foto
A
Euhmm.. Loudness nou euhm NEE
WANT IK GA HELEMAAL NIET NAAR LOUDNESS
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Bijpakken dan maarwrote:Euhmm.. Loudness nou euhm NEE
What the neuq.. Waarom niet? En waar gaat gij dan wel heen?
A
D
Goedenavond! 
D
Slaap lekker! 
A
Ik ben totaal nìèt mòè
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Ik wel, slaap lekker allen! En jij ook straks o almachtigewrote:Ik ben totaal nìèt mòè
G
ik heb morgen terugkomdag op school, pas om 1 uur, dus een dagje geen stage, en lekker laat naar bed vanavond!
A
Weltrusten poepscheetjewrote:Ik wel, slaap lekker allen! En jij ook straks o almachtigewrote:Ik ben totaal nìèt mòè
Nee ik heb een boom die me 34 miljoen per maand geeft, was al aan het zoeken of je die ook in eigen tuin kon planten maar dat zat er helaas niet inwrote:weaknesspays.wrote:Leren blijft toch een van de saaiste bezigheden haha. Af en toe Simcity 4 doen
C
Kom er net achter dat ik eenzelfde shirt heb als crypsis... lol
Kom ik extra werken omdat de winkel gisteren dicht was, moet ik bijna alleen maar spiegelen
, heb 2,25 uur gedaan over 2 gangen, dus dat heeft mn baas weer mooi meer dan 11 euro gekost 
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Goedemorgen!
Zo lam als een tientje
Zo lam als een tientje
D
Morgen!
We gaan er weer tegenaan!
We gaan er weer tegenaan!
D