Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Oke, dan zou ik ook zenuwachtig zijnwrote: Is er een camera bij
Haha vorig jaar een keer van tevoren 4 glazen whiskey op. Ook niet zo'n succes ik ging plotseling praten als een rasechte Hagenees echt ik heb er nog een filmpje van volgens mij je gaat echt stuk als je het zietwrote:Tip: Neem geen pep.wrote:Mrgen presentatie moeten geven en nu al best zenuwachtig
De tijd van in Den Haag wonen kwam meteen weer boven
Pep lijkt me inderdaad niet zo handig het is de bedoeling dat je goede pauzes met spreken neemt, niet te veel zegt en goed met kijken lockt op personen. Pep maakt dat volgens mij onmogelijk haha.
Laat maar zienwrote: ik heb er nog een filmpje van volgens mij je gaat echt stuk als je het ziet![]()
wrote:Pep lijkt me inderdaad niet zo handig het is de bedoeling dat je goede pauzes met spreken neemt, niet te veel zegt en goed met kijken lockt op personen. Pep maakt dat volgens mij onmogelijk haha.wrote:Tip: Neem geen pep.wrote:Mrgen presentatie moeten geven en nu al best zenuwachtig
Als je het eenmaal op internet zet dan heb je er geen grip meer op man, dus nee sorrywrote:Laat maar zienwrote: ik heb er nog een filmpje van volgens mij je gaat echt stuk als je het ziet![]()
C
ah, kom op... kan best grappig zijn 
[ELECTRO & PROGRESSIVE HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Up
Nieuwe Mixxed Up! Voor de mensen die eens zin hebben in iets anders (lees: house & trance)
Nieuwe Mixxed Up! Voor de mensen die eens zin hebben in iets anders (lees: house & trance)
wrote:Haha vorig jaar een keer van tevoren 4 glazen whiskey op. Ook niet zo'n succes ik ging plotseling praten als een rasechte Hagenees echt ik heb er nog een filmpje van volgens mij je gaat echt stuk als je het zietwrote:Tip: Neem geen pep.wrote:Mrgen presentatie moeten geven en nu al best zenuwachtig![]()
Pep lijkt me inderdaad niet zo handig het is de bedoeling dat je goede pauzes met spreken neemt, niet te veel zegt en goed met kijken lockt op personen. Pep maakt dat volgens mij onmogelijk haha.
of je gebruikt gewoon niks
G
gewoon net vantevoren naar de wc gaan dat scheelt een hoop 
Doe ik toch ook niet meer.wrote:of je gebruikt gewoon niks
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Inderdaad ;Pwrote:of je gebruikt gewoon niks
C
wrote:TOE-TOE-TOETER OP MIJN WATERSCOOTER
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
10 mg Propranolol nemen, doet wonderenwrote:Haha vorig jaar een keer van tevoren 4 glazen whiskey op. Ook niet zo'n succes ik ging plotseling praten als een rasechte Hagenees echt ik heb er nog een filmpje van volgens mij je gaat echt stuk als je het zietwrote:Tip: Neem geen pep.wrote:Mrgen presentatie moeten geven en nu al best zenuwachtig![]()
Hebben ze een eigen drugstopic, zitten ze ook hier over drugs te praten 
Facebook stelt me teleur...
De inhoud die je wilt delen, bevat een link die is geblokkeerd omdat deze spam of onveilige inhoud bevat:
lemonparty.org
Ga voor meer informatie naar het Helpcentrum. Als je denkt dat je dit bericht ten onrechte ziet, laat het ons dan weten.
doe je t zo:
http://tinyurl.com/a7lu
D
TOET!
doet het ook niet.De inhoud die je wilt delen, bevat een link die is geblokkeerd omdat deze spam of onveilige inhoud bevat:
Ga voor meer informatie naar het Helpcentrum. Als je denkt dat je dit bericht ten onrechte ziet, laat het ons dan weten.
C
Fijn joh, Modaliteiten van Communicatie over Albert Heijn en Imago en Identiteit bepalingen..
Echt waar je je dinsdag avond mee wil vullen!
Echt waar je je dinsdag avond mee wil vullen!
Blokkers zijn niet zo handig man. Denken ze dadelijk dat ik skaffa benwrote:10 mg Propranolol nemen, doet wonderen
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Bij 10 mg blijf je gewoon helder hoorwrote:Blokkers zijn niet zo handig man. Denken ze dadelijk dat ik skaffa benwrote:10 mg Propranolol nemen, doet wonderen
Maarja succes iig
Haha nee zo bedoelde ik het niet maar het haalt als het goed is dan echt alle emotie weg. Dus ook positieve?wrote:Bij 10 mg blijf je gewoon helder hoorwrote:Blokkers zijn niet zo handig man. Denken ze dadelijk dat ik skaffa benwrote:10 mg Propranolol nemen, doet wonderen![]()
Maarja succes iig
Maar om dit te krijgen moet je zo te zien eerst met een huisarts gaan praten en daar heb ik zon hekel aan.