Je bent er maar druk mee. 
D
K
Goeiemorgeuh!
Komt die snol van hiernaast op fb weer klagen dat de muziek hard stond em dat ze aangifte ging doen! Heb die subwoofer nu bijna uit en het dreunt amper nog...wat een zeiksnol.
Komt die snol van hiernaast op fb weer klagen dat de muziek hard stond em dat ze aangifte ging doen! Heb die subwoofer nu bijna uit en het dreunt amper nog...wat een zeiksnol.
G
je buurvrouw klaagt via facebook?
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Goeiemorgen!
Dat gezeik moet ik ook elke dag van me pa aanhoren
Dat gezeik moet ik ook elke dag van me pa aanhoren
K
kwordt er moe van jongen 
D
Goedemorgen! 
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
goedemorgen
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
moggeh 
Zo ik leef ook weer, was een zwaar paasweekend 
Welcome back zuipschuit.wrote:Zo ik leef ook weer, was een zwaar paasweekend
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
Gevoel dat het maandag is. 
Nee zondagwrote:Gevoel dat het maandag is.
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
Ik zie alleen maar regen. 
Isn't it?wrote:Gevoel dat het maandag is.
Mn werkgever vraagt of ik op zondag kan werken. DAAAG!! Voetbal gaat voor. 
Zo, m'n tentamens zitten er op. Oftewel: weekend 
Mrgen presentatie moeten geven en nu al best zenuwachtig 
Echt helemaal nergens voor nodig, ten minste als je van te voren weet wat je wilt gaan vertellen. Was ik eerst ook al als ik voor 4 man moest presenteren, nu heb ik er weinig moeite mee als ik het voor een volle klas moet doen.wrote:Mrgen presentatie moeten geven en nu al best zenuwachtig
De een vindt het moeilijker dan de ander. Het ergste is dat ik normaal gesproken helemaal geen problemen heb met het geven van presentaties. Is er een camera bij en een beoordeling aan vastgeknopt dan is het een ander verhaalwrote:Echt helemaal nergens voor nodig, ten minste als je van te voren weet wat je wilt gaan vertellen. Was ik eerst ook al als ik voor 4 man moest presenteren, nu heb ik er weinig moeite mee als ik het voor een volle klas moet doen.wrote:Mrgen presentatie moeten geven en nu al best zenuwachtig
Tip: Neem geen pep.wrote:Mrgen presentatie moeten geven en nu al best zenuwachtig
D
Goedemiddag!