Ik maak sowieso niks, maar als je lekker je eigen ding wil doen, prima! Niet gebonden aan regeltjes, gewoon je creativiteit laten spreken.wrote:jij maakt liever iets zonder dat je weet wat je maaktwrote:Nee vind ik niet. Dat is het mooie er aan. Wat boeit het waar je het kunt indelen?
E
bedankt!
hoop m komende woensdag af te hebben. alleen nog ff kijke wat ik dr mee doe....
S
Vanavond Yellow Claw meemaken, benieuwd!
Ohke ik snap je. Maar wat ik bedoel zijn vocals die als ''intro'' van je set dienen. Probeer geen nr te maken met die vocals.wrote:Vanaf 1:48 daar kun je wel leuke dingen mee doen met mainstream. Natuurlijk is dat een beetj emoeilijk onder worden te brengen. Ik ben zelf een hardcore remix aan het maken er van.wrote:Ja dat snap ik maar het is een heel nr. en heb hem geluisterd en kon nou niet echt een geschikt stukje vinden. Of ik heb niet goed geluisterd.
View on YouTube
Deze is zonder vocals.
zo maar is lekker een damp roke op balkon
C
waar ga je heen ik ga meewrote:Ik ga me dood zuipen
Ik ga naar de opening van Club 1841 ofzo in Sneek :pwrote:waar ga je heen ik ga meewrote:Ik ga me dood zuipen
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Lekker bier drinken op verjaardag en dadelijk naar de stad op stap
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
wow dan verveel je je wel heel erg.................
Jezus, dat HS hangt eigenlijk ook van breaks aan elkaar zeg...
C
Mooi avondje gehad met vrienden! Lang geleden dat ik zo'n lol gehad opstap.
Vrijgezellen feestje dat gigantisch uit de hand liep gezien (als ze aan een paaldanspaal naakt gaan zitten sjorren, dan ga je echt fout)
Vrijgezellen feestje dat gigantisch uit de hand liep gezien (als ze aan een paaldanspaal naakt gaan zitten sjorren, dan ga je echt fout)
Net thuis van een technofeestje bij mij in de buurt, lijkt me wel lekkere spacemuziek, helaas vorige week al gespaced op Masters, dus dacht, laat ik maar verstandig doen 
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
wrote:Morgenwrote:Gegroet
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
morgee
E
repair