Jij bent echt een harde werker johwrote:Ben sinds 11 uur wakker.. wat heb ik gedaan:
Douchen / wc
eten
roken
roken
Zitten
liggen
niks doen
Drukte jo
B
Ben idd een harde werker
maar me vriendin komt zoooo dus dan heb ik wel weer wat te doen
E
wrote:Ben idd een harde werkermaar me vriendin komt zoooo dus dan heb ik wel weer wat te doen
Veel plezier man! Lekker zweven!wrote:Zin in vanavond!
Jawohl!wrote:Veel plezier man! Lekker zweven!wrote:Zin in vanavond!
G
jepwrote:Lekker productief dagje dus.
Enige productieve van vandaag is het fitnessen voor de rest alleen maar beetje muziek te downloaden en te niksen. Straks maar even wat testen met fotograferen op me pa's auto
E
Ik weet dus totaal niet waar ik dit moet inhokken....
iemand een idee?
Ja dit heb ik gemaakt...
View on SoundCloud
iemand een idee?
Ja dit heb ik gemaakt...
View on SoundCloud
Ask your motherwrote:Ik weet dus totaal niet waar ik dit moet inhokken....
iemand een idee?![]()
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Hardtrance Hard tek? oid 
G
ipv zomaar dingen te producen kan je beter je richten op een bepaalde stijl en dan daarbinnen producen 
E
als me dat gaat lukke vind ik t best. maar ik begin ergens aan en ineens wordt toch wat anders als ik gedacht had.
C
Ik vind het meer richting Ambient/Lounge gaan... zit wel house-randje aan
E
ja mn mam vind t niet zo interessant. ik maak me zorgen of t eten wel op tafel komt te staan....wrote:Ask your motherwrote:Ik weet dus totaal niet waar ik dit moet inhokken....
iemand een idee?![]()
Ehhh nee. Is juist vet om niet in hokjes te denken.wrote:ipv zomaar dingen te producen kan je beter je richten op een bepaalde stijl en dan daarbinnen producen
nee dat gebeurt alleen doordeweekswrote:fappen
Mee naar kroeg hup hup.wrote:wat te doen vanaaf
lijkt mij juist wel handig om te weten wat je maakt en niet vervolgens later te vragen aan mensen ja leuk maar wtf heb ik net gemaaktwrote:Ehhh nee. Is juist vet om niet in hokjes te denken.wrote:ipv zomaar dingen te producen kan je beter je richten op een bepaalde stijl en dan daarbinnen producen
Nee vind ik niet. Dat is het mooie er aan. Wat boeit het waar je het kunt indelen?
jij maakt liever iets zonder dat je weet wat je maaktwrote:Nee vind ik niet. Dat is het mooie er aan. Wat boeit het waar je het kunt indelen?
Last edited by AniThing on , edited 1 time in total.
Ja precies, ik dacht eigenlijk dat Swoosh aan het trollen was.wrote:Nee vind ik niet. Dat is het mooie er aan. Wat boeit het waar je het kunt indelen?
Mensen vinden het fijn om alles een plaats te kunnen geven maar dat betekent niet dat jij iets moet maken wat in een bepaalde plaats past. Juist niet, ben je alleen maar origineel door.
Ik maak liever muziek die ik mooi vind klinken dan muziek die binnen het genre Hardstyle pastwrote:jij maakt liever iets zonder dat je weet wat je maaktwrote:Nee vind ik niet. Dat is het mooie er aan. Wat boeit het waar je het kunt indelen?
ja das logisch maar kijk naar biscuit.....die heeft wat gemaakt...zonder dat ie weet wat voor stijl die maakt.wrote:Ik maak liever muziek die ik mooi vind klinken dan muziek die binnen het genre Hardstyle pastwrote:jij maakt liever iets zonder dat je weet wat je maaktwrote:Nee vind ik niet. Dat is het mooie er aan. Wat boeit het waar je het kunt indelen?
lijkt mij juist dat je wel weet wat voor stijl muziek je maakt voor je aan iets begint