Sowieso mooiste dag op hardtraxx aller tijden 
Loveeeeeeee
Als je dat doet, gooi ik GHB in je drinken op Hardshock. BLIJF!wrote:Mare, mijn comeback is weer welletjes geweest, ik ga de rest van dit jaar weer onder een steen liggen!![]()
Loveeeeeeee
doe Pinda maar de groeten van mewrote:Mare, mijn comeback is weer welletjes geweest, ik ga de rest van dit jaar weer onder een steen liggen!![]()
Loveeeeeeee
Zal ik doen haha!wrote:doe Pinda maar de groeten van mewrote:Mare, mijn comeback is weer welletjes geweest, ik ga de rest van dit jaar weer onder een steen liggen!![]()
Loveeeeeeee
Gelukkig maar. Gaan we weer een epische foto maken!wrote:Was een grapje hoor![]()
hahaha dan gaan we even flink hardshockenwrote:Gelukkig maar. Gaan we weer een epische foto maken!wrote:Was een grapje hoor![]()
x2wrote:Hahaha serieus, toen ik dat C2 bash topic zag, dacht ik echt dat dat een centraal topic voor bashen moest worden.
Zodat de andere topics schoon blijven zeg maar haha.
Heb je die foto gezien van afgl. zaterdag?wrote:sjors, waarom was je zo lang afwezig?
en ben je echt gestopt met drugs?
Met 4 waarschuwingen? Don't think so!wrote:Dysphoria voor mod?
Was dit hele forum aan het verrot spammenwrote:sjors, waarom was je zo lang afwezig?
Nee, ben benieuwd?wrote:Heb je die foto gezien van afgl. zaterdag?wrote:sjors, waarom was je zo lang afwezig?
wrote:Met 4 waarschuwingen? Don't think so!wrote:Dysphoria voor mod?

wrote:Met 4 waarschuwingen? Don't think so!wrote:Dysphoria voor mod?
4 maar? Haha, ik own hem!wrote:Met 4 waarschuwingen? Don't think so!wrote:Dysphoria voor mod?
naar mijn weten is 4 > 2wrote: 4 maar? Haha, ik own hem!
Als Kaboem zijn post ook aanpastwrote:moet dat nou overal?