Het is vooral handig om sarcasme te herkennen.wrote:wrote:Als je had gezegd, stop mannen ik vind het echt kloten.
Dan was ik heus niet door gegaanwrote:wrote: Leer Sarcasme kennen
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
we houden wel van je hoorwrote:Beetje jammer weer hoor dit. Hoevaak heb ik het wel niet opgenomen voor jullie? Als ik had gedaan zoals elk ander mod, dan waren er hier al een stuk minder leden geweest die hier nu nog zitten.wrote:En de mods raken overspannen
A
Laat hem maar praten, hij komt net om de hoek kijkenwrote:Beetje jammer weer hoor dit. Hoevaak heb ik het wel niet opgenomen voor jullie? Als ik had gedaan zoals elk ander mod, dan waren er hier al een stuk minder leden geweest die hier nu nog zitten.wrote:En de mods raken overspannen
Gelukkig denkt niet iedereen zo als Wout1997.wrote:Beetje jammer weer hoor dit. Hoevaak heb ik het wel niet opgenomen voor jullie? Als ik had gedaan zoals elk ander mod, dan waren er hier al een stuk minder leden geweest die hier nu nog zitten.wrote:En de mods raken overspannen
Is maar goed ook, anders hielden we niet veel geld meer over
Oke, het is genoeg geweest voor vandaag
Ach er was wat spanning al een tijdje dat heb je ff laten gaan en nu is die spanning weer weg. Ik zie eindelijk weer een licht aan het eind van een sombere tunnel waar offtopic al een tijdje in zit.wrote:Beetje jammer weer hoor dit. Hoevaak heb ik het wel niet opgenomen voor jullie? Als ik had gedaan zoals elk ander mod, dan waren er hier al een stuk minder leden geweest die hier nu nog zitten.wrote:En de mods raken overspannen
C
Opzich, ik heb zowel tranen in mijn ogen gehad van bepaalde posts hier in negatieve als positieve zin vandaag..
Hoogtepunt vond ik nog wel de post van Parvuz met z'n epic mix van producties
Hoogtepunt vond ik nog wel de post van Parvuz met z'n epic mix van producties
Ruben en ik zal altijd wat anders zijn Pommer, dat is altijd haat en elkaar pakken op dingen,... dwrote:Sorry robje, het was niet de bedoeling om je te beledigen (wat jij wel deed tegen Ruben maar dat terzijde). En sarcasme is soms niet altijd te herkennen op het internet.
D
Dysphoria voor mod? 
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Het komt goedwrote:Beetje jammer weer hoor dit. Hoevaak heb ik het wel niet opgenomen voor jullie? Als ik had gedaan zoals elk ander mod, dan waren er hier al een stuk minder leden geweest die hier nu nog zitten.wrote:En de mods raken overspannen
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
hell nowrote:Dysphoria voor mod?
K
heb je daar wel tijd voor met je label?wrote:Dysphoria voor mod?
Daarom houden we ook van je!wrote:Beetje jammer weer hoor dit. Hoevaak heb ik het wel niet opgenomen voor jullie? Als ik had gedaan zoals elk ander mod, dan waren er hier al een stuk minder leden geweest die hier nu nog zitten.wrote:En de mods raken overspannen
[size=20
Spoiler
Al weet ik stiekem dat jullie ons gewoon niet durven te bannen, omdat Hardtraxx dan geen inkomsten meer trekt, omdat het forum dan doodbloed
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
Als je dat op tijd had gezegd was er niks gebeurdwrote:Opzich, ik heb zowel tranen in mijn ogen gehad van bepaalde posts hier
Jammer dat het nu weer zo moet
Ach...het is een online forum, laten we de serieusheid ook niet overdrijven. Tuurlijk zijn er grenzen, maar of die op een uitzondering na echt zijn overschreden...not sure.
B
DOEN!wrote:Dysphoria voor mod?
Ik ben het volledig met je eens Chris! Prachtige dag!wrote:Dysphoria is nooit weggeweestwrote:Joh die niet zielig C2, het was dipjes dag vandaag.
Overal fitties, de druksmensen gingen ook met elkaar op de vuist.
En dysphoria & snors kwamen terug.
Gewoon een mooie dag.![]()
Maar dit is echt een prachtdag! Mooiste dinsdag die ik in tijden heb beleefd!
Zou ie al liggen spartelen van een overdosis?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Zie liever jou als mod slakje
Ff een meer dringende zaak wat de gehele internetwereld wel aan gaat:
Mag ons geliefde Drugstopic weer van het slot af nu de liefde is wedergekeerd?
Als Thijs mod is wordt dit forum echt episch 
C
als die eerst ff gecleaned wordt tot gisteren ofzo? wat er nu in staat is nog niet echt geweldig zeg maar (fittie enzo)wrote:Ff een meer dringende zaak wat de gehele internetwereld wel aan gaat:
A
Nee, laten zoals het is. Is er nog iets over van deze memorabele dag
Wat ben ik blij dat ik deze avond online was, vaak zat moet ik terug lezen, en dan had ik de helft moeten missen door de censuur 
Er zijn nog wat posts vergetenwrote:Nee, laten zoals het is. Is er nog iets over van deze memorabele dag
+1wrote:Wat ben ik blij dat ik deze avond online was, vaak zat moet ik terug lezen, en dan had ik de helft moeten missen door de censuur
A
Over deze dag gaat nog lang gesproken worden #kippenvel
Ik wist dat dat zou gebeuren. Daarom heb ik alle posts ook al geprintscreend en opgeslagen. Kan ik nog mooi iemand mee chanteren mocht dat later nodig zijnwrote:als die eerst ff gecleaned wordt tot gisteren ofzo? wat er nu in staat is nog niet echt geweldig zeg maar (fittie enzo)wrote:Ff een meer dringende zaak wat de gehele internetwereld wel aan gaat: