Is ook dieptriest om met een ziekte je emotie uit te drukken..wrote:Hahah dat vind ik altijd het toppunt van triestheid hè, schelden met kanker en het dan censureren.
Nogmaals: kanker verziekt je taal
Is ook dieptriest om met een ziekte je emotie uit te drukken..wrote:Hahah dat vind ik altijd het toppunt van triestheid hè, schelden met kanker en het dan censureren.
Het is aparte vorm van kunstuiting zeg maar. (zoals muziek eigenlijk ook een vorm van kunst is)wrote:Is dat nou leuk zo'n corso? Daar moet ik ook echt een keer heen.wrote: Ik geef er weinig om, ik heb mijn plezier met Corso, jullie met een feest... voila
Oh, dat zei je net ook al in je dreig privé-berichtje...wrote:En jij verziekt HardTraxx met je niets zeggende woorden, en helemaal diep triest om dingen erbij te halen, waarover je he-le-maal niks weet. Maar ik kom je nog wel een keer tegen.
En iemand beledigen dmv zijn ex is zeker niet dieptriest?wrote:Is ook dieptriest om met een ziekte je emotie uit te drukken..wrote:Hahah dat vind ik altijd het toppunt van triestheid hè, schelden met kanker en het dan censureren.

Beetje bloemetjes plakkenwrote:Is dat nou leuk zo'n corso? Daar moet ik ook echt een keer heen.wrote: Ik geef er weinig om, ik heb mijn plezier met Corso, jullie met een feest... voila
Heb je mischien een paar fotos van wat jullie dan gebouwd hebben?wrote:Het is aparte vorm van kunstuiting zeg maar. (zoals muziek eigenlijk ook een vorm van kunst is)wrote:Is dat nou leuk zo'n corso? Daar moet ik ook echt een keer heen.wrote: Ik geef er weinig om, ik heb mijn plezier met Corso, jullie met een feest... voila
Maar voor een bezoeker komt het al heel anders over dan voor een bouwer van een wagen... (roberttt kan er ook over meepraten, die moet vaak zat showcorpsen in Zundert)
huilie huilie, woorden maar geen daden...wrote:En daarbij komt, dat heb je alweer laten blijken, dat je helemaal NIETS weet van wat er heeft gespeeld. Bemoei je aub met je eigen leven, daar heb je al meer dan zat aan! Alhoewel die niet zo heel veel voorstelt schijnbaar.
Haha epicwrote: Beetje bloemetjes plakken
Ja vooral op een forum imo, als krachtterm irl kan ik het me nog indenken. Maar vraag me altijd af hoe dat op achter je PC gaat?wrote:Is ook dieptriest om met een ziekte je emotie uit te drukken..wrote:Hahah dat vind ik altijd het toppunt van triestheid hè, schelden met kanker en het dan censureren.
B-Front & Crypsis - Movement, zo heerlijk zomers vind ikwrote:vechten op internet is altijd zo stoerOp naar de orde van de dag... iemand nog een leuke zomerplaat om op te zetten?
Hoe komt Chris in godsnaam bij jou vriendin dan?wrote:Mensen moeten gewoon eens leren, om zich niet teveel met een ander te bemoeien!
Die van dit is niet mijn winkel vriend bedoel je?wrote:Mowrote:Nou inderdaad, wie is me wie z'n ex gegaan? ZEG HET!!
iemand? ik wil zomerplaatjes luisterewrote:vechten op internet is altijd zo stoerOp naar de orde van de dag... iemand nog een leuke zomerplaat om op te zetten?
rob had toch een vriendin zei ie laatst??wrote:Hoe komt Chris in godsnaam bij jou vriendin dan?wrote:Mensen moeten gewoon eens leren, om zich niet teveel met een ander te bemoeien!
Hoe is dat jou eigenlijk bevallen zaterdagavond? Jammer dat ik dat niet mee heb kunnen maken! Mooi ook dat je totaal geen last van een dip hebt!wrote:B-Front & Crypsis - Movement, zo heerlijk zomers vind ikwrote:vechten op internet is altijd zo stoerOp naar de orde van de dag... iemand nog een leuke zomerplaat om op te zetten?