View on YouTubewrote:Ik hoor bij een club en dan horen daar ook een aantal dingen bij zoals dit
A

C
Bash me maar, doet me niks 
View on YouTubewrote: Ik hoor bij een club en dan horen daar ook een aantal dingen bij zoals dit
C
Hmm? zelf meegemaakt oostzaner? germ, menneke toch...
zegt degene in ausies en drugs doen in autowrote:View on YouTubewrote: Ik hoor bij een club en dan horen daar ook een aantal dingen bij zoals dit
*Zucht* wat een kansloos zooitje hier..
wrote:Nopes, altijd met ons eigen bloemencorso... heeft dat weekend meer prio dan Q-basewrote:
q-base nooit geweest ofwat?

C
Ik weet zeker dat jullie allemaal zoiets hebben van: "ooh, das eigenlijk best gaaf" als jullie het ooit zien..
Maar goed, tunnelvisie is nou eenmaal aanwezig in enkele van jullie..
Ik geef er weinig om, ik heb mijn plezier met Corso, jullie met een feest... voila
Maar goed, tunnelvisie is nou eenmaal aanwezig in enkele van jullie..
Ik geef er weinig om, ik heb mijn plezier met Corso, jullie met een feest... voila
volgens mij begint dit langzamerhand ontkracht te worden...wrote:Bash me maar, doet me niks
Hallo jongens, het is alweer bijna avond en ik ben net thuis van school... het mindere leven!
C
Nee hoor... heb redelijke resistentie tegen zulke dingen opgebouwd.. en zoiezo op het forum zijn het 9 v.d 10 keer trolls en daar prik ik nu ook wel doorheen.wrote:volgens mij begint dit langzamerhand ontkracht te worden...wrote:Bash me maar, doet me niks
die ene keer dat ik hap ben ik niet actief bezig met alles en dan ist ook van.. kut, ik wist het achteraf
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Don't feed the trolls 
Haha henk jan held 

hier een paar my little ponys om je af te laten koelen Chris Two.

hier een paar my little ponys om je af te laten koelen Chris Two.
Is dat nou leuk zo'n corso? Daar moet ik ook echt een keer heen.wrote: Ik geef er weinig om, ik heb mijn plezier met Corso, jullie met een feest... voila
Verdomme Oostzaner, was juist zo mooi man 
Nou inderdaad, wie is me wie z'n ex gegaan? ZEG HET!!
Zo mooi vond ik het niet, ongerelateerde onderwerpen erbij halen, alles om me neer te halenwrote:Verdomme Oostzaner, was juist zo mooi man
Hahah dat vind ik altijd het toppunt van triestheid hè, schelden met kanker en het dan censureren. 
Ik heb niks gecensureerd! Wel leuk dat de rest blijft staan.
Mowrote:Nou inderdaad, wie is me wie z'n ex gegaan? ZEG HET!!
wrote:Hahah dat vind ik altijd het toppunt van triestheid hè, schelden met kanker