waarschijnlijk omdat ik naar hem tweete "je hapt"
wrote:waarschijnlijk omdat ik naar hem tweete "je hapt"
wrote:waarschijnlijk omdat ik naar hem tweete "je hapt"
Ik vroeg m ook waarom ie dan überhaupt nog op hardtraxx keekwrote:waarschijnlijk omdat ik naar hem tweete "je hapt"
wrote:De zon begint steeds meer te schijnen, en ik begin steeds meer "oudere" BLQ, Titanic en Dance Pollution's te draaien. Het is lente
Ik zit ook lekker in het zonnetje buiten op ons terrasje, keihard genieteng!wrote:Ik merk het ook al, zit lekker buiten in het zonnetje, laptop op schoot, broodjes eten.. Genietenwrote:wrote:De zon begint steeds meer te schijnen, en ik begin steeds meer "oudere" BLQ, Titanic en Dance Pollution's te draaien. Het is lente
wrote:En ik luister Piano man, van Billy Joël. Wat een geweldig nummer blijft dat!
oeh nog meer twentenarenwrote:Haha, #hardstylelyricsinhettwents.
Lachen.
Salland, mja taaltje is het zelfde haha.wrote:oeh nog meer twentenarenwrote:Haha, #hardstylelyricsinhettwents.
Lachen.
Allemaal hetzelfde gelul..wrote:Salland, mja taaltje is het zelfde haha.wrote:oeh nog meer twentenarenwrote:Haha, #hardstylelyricsinhettwents.
Lachen.
plat proatn ! niet zo haten ik ben geen boerwrote:Allemaal boereng.
Voetbalgerelateerd zijn we allemaal boeren. Psv? boeren, De Graafschap? boeren, Twente? boeren. Groningen? boeren. Heerenveen? friezen. Ajax? De Boer.wrote:Allemaal boereng.
wrote:Voetbalgerelateerd zijn we allemaal boeren. Psv? boeren, De Graafschap? boeren, Twente? boeren. Groningen? boeren. Heerenveen? buitenlanders. Ajax? De Boer.wrote:Allemaal boereng.
wrote:Voetbalgerelateerd zijn we allemaal boeren. Psv? boeren, De Graafschap? boeren, Twente? boeren. Groningen? boeren. Heerenveen? friezen. Ajax? De Boer.wrote:Allemaal boereng.
Verder vind ik jullie wel aardig hoor en er zijn lekkere boerinnetjes in boerenland.wrote:
plat proatn !
Heb geen papa, ben een reageerbuisbabywrote:Had gekund. Je vader dacht er anders over.
Wie kopt hem inwrote:Heb geen papa, ben een reageerbuisbabywrote:Had gekund. Je vader dacht er anders over.![]()