nee.wrote:pizza of bbq is lekkerderwrote:Tomatensoep en broodje tonijn, best ontbijt ooit
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Dat is mijn planning voor zaterdag.wrote:Goeiemorgen HT, zometeen lekker naar de stad met mijn meisje.
Beetje kleren kopen, beetje op terras hangen.
Hopen dat het dan ook nog beetje mooi weer is.
vandaag project opleveren
wens me succes
want product werkt niet
Doe je goed.wrote:vandaag project opleverenwens me succes
want product werkt niet
met geluk dat het project niet gaat om een werkend product :p maar wat je allemaal gedaan hebt :pwrote:Doe je goed.wrote:vandaag project opleverenwens me succes
want product werkt niet
Hahahaha. Ja idd.wrote: Kan niet wachten tot de nieuwe Hardtraxx Awards btw
Ik niet.wrote:Hahahaha. Ja idd.wrote: Kan niet wachten tot de nieuwe Hardtraxx Awards btw
Sta altijd net naast het podium haha.
Dan heb je wel een gelukje.wrote:met geluk dat het project niet gaat om een werkend product :p maar wat je allemaal gedaan hebt :pwrote:Doe je goed.wrote:vandaag project opleverenwens me succes
want product werkt niet
Een project wat geen werkend product oplevert, tja, dat zou weinig nut hebben.
Jij vindt pak een punt wel een lekker nummer of niet?
Wat een lekkere zomerse dag, waarbij ik van 9 tot 5 binnen zit om een rapport te schrijven.
Pas de 2e keer dat ik hem draai hoorwrote:Jij vindt pak een punt wel een lekker nummer of niet?
Weet ik, maar het viel mij op dat hij in twee van setjes is vertegenwoordigd.wrote:Pas de 2e keer dat ik hem draai hoorwrote:Jij vindt pak een punt wel een lekker nummer of niet?Maar ik vind hem inderdaad wel geniaal ja, nostalgie
TO ALL MY MOTHERD#CKING GETTIN' MONEY HOEEEEES!! BIAAAATSJ!
Eindelijk kan hij eens op vol gas volume
.
leuk xD ben je aan het mixen...vergeet je Record knop in te drukken
en dan gaan we maar weer een daggie verven
En Shadow Interaction / Pithune heeft z'n aanval ingezet 
A
Ik sta sowieso aan zijn kantwrote:En Shadow Interaction / Pithune heeft z'n aanval ingezet
Waar?wrote:En Shadow Interaction / Pithune heeft z'n aanval ingezet
Ik wil meegenieten.
Pithune
grappig trouwens hoe meneer "jambekkie", die mn twitter in de gaten houdt, zo snel reageert dat 'ie zn post 34x moet editten :p
Mooi man.wrote:https://twitter.com/#!/SI_TSM
Hier te volgen
A
Zijn tweets zijn eraf