klopt inderdaadwrote:Hij heeft de vocals gedaan dacht ik
C
Valt me op (nu je dat aanhaalt) dat veel door B. Oskam geschreven en produced is...
OT:
Lekker geshopt, voor iets minder als 250 euro 5 leuke shirtjes, 1 paar nieuwe vans en 2 broeken...
OT:
Lekker geshopt, voor iets minder als 250 euro 5 leuke shirtjes, 1 paar nieuwe vans en 2 broeken...
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
Zeeman?wrote:Valt me op (nu je dat aanhaalt) dat veel door B. Oskam geschreven en produced is...
OT:
ik ben voor een shirt al 6o euro kwijt en een broek 100 een paar schoenen tussen 180 & 350
C
Outlet store Bergmans in Lommel EN 2 shirtjes bij de Sting in Eindhoven..wrote:Zeeman?wrote:Valt me op (nu je dat aanhaalt) dat veel door B. Oskam geschreven en produced is...
OT:
ik ben voor een shirt al 6o euro kwijt en een broek 100 een paar schoenen tussen 180 & 350
Onderhand 50% van de outlet in Lommel komt van de Men_atWork en Sting af, oude collecties...
en dat is dan zo'n 40 tot 60% goedkoper
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
Netjes bergmans schoenen zijn wel vet ja & sting enzo is ook niks mis mee maar normaal was je wel wat meer kwijtwrote:Outlet store Bergmans in Lommel EN 2 shirtjes bij de Sting in Eindhoven..wrote:Zeeman?wrote:Valt me op (nu je dat aanhaalt) dat veel door B. Oskam geschreven en produced is...
OT:
Onderhand 50% van de outlet in Lommel komt van de Men_atWork en Sting af, oude collecties...
en dat is dan zo'n 40 tot 60% goedkoper
C
Idd, net 2 shirtjes gehaald bij de Sting, 50 euro.. haal ik bij Bergmans 3 shirts voor onderhand..
Broeken ook... 110 bij Sting en bij bergmans voor 50 soms 40
Broeken ook... 110 bij Sting en bij bergmans voor 50 soms 40
en waar haal jij dat geld dan vandaan op je 15e..?wrote: ik ben voor een shirt al 6o euro kwijt en een broek 100 een paar schoenen tussen 180 & 350
wrote: ik ben voor een shirt al 6o euro kwijt en een broek 100 een paar schoenen tussen 180 & 350
C
Wss iets in de trand van rijke ouders, illegale dingen of van de vrachtwagen afgevallen en dan nieuwprijs noemenwrote:en waar haal jij dat geld dan vandaan op je 15e..?wrote: ik ben voor een shirt al 6o euro kwijt en een broek 100 een paar schoenen tussen 180 & 350
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
3,252 postssince 2011
zo op naar reverze ! 
G
kleren kopen bij de Jack & Jones en C&A gecombineerd is ideaalwrote:Wss iets in de trand van rijke ouders, illegale dingen of van de vrachtwagen afgevallen en dan nieuwprijs noemenwrote:en waar haal jij dat geld dan vandaan op je 15e..?wrote: ik ben voor een shirt al 6o euro kwijt en een broek 100 een paar schoenen tussen 180 & 350
En kwalitatief vaak beter dan al dat dure spul.. Wat ook wel handig is, is als je mensen kent die bij G-Star ofzo werken. Ik kan daar zo broeken voor €50 p/s krijgen ipv €100, ideaal 
Gast wat voor kleren koop jij, op je 15e???
Ik heb nu voor het eerst echt dure schoenen imo en die waren 150 euro. Loop ik een jaartje op ong.
T shirt kost mij meestal 30 euro en broek 60/70
Ik heb nu voor het eerst echt dure schoenen imo en die waren 150 euro. Loop ik een jaartje op ong.
T shirt kost mij meestal 30 euro en broek 60/70
S
Vandaag weesten kijken naar de HAS Den Bosch, interessante school
.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
Ouders zijn niet rijk maar ik wil altijd dure goede dingen me broer en zusje kopen altijd meer maar mindere kwaliteitwrote:en waar haal jij dat geld dan vandaan op je 15e..?wrote: ik ben voor een shirt al 6o euro kwijt en een broek 100 een paar schoenen tussen 180 & 350
verschillende merken die ik heb
Shirts: g-star, Jack and jones, Armani, Hugo Boss, chasin, Gucci, D&G etc.
Broeken: G-star, Jack and jones, Chasin, Armani
Schoenen: D'aquasparta, Bottecilli
Jas: Nickelson
Zo ongeveer
Edit: Alles origineel niks van de vrachtwagen afgevallen daar doe ik niet aan dan koop ik liever minder duur
Zo, werkdag zit er weer op. Nu lekker genieten van het weekend. Vanavond voor de verandering eens helemaal niets op de planning. Iemand zin om een biertje te gaan drinken? 
Ze zijn duur, maar dat wil niet zeggen dat ze goed zijn. Je betaald gewoon voor dat logo'tje dat er op zit.wrote:Ouders zijn niet rijk maar ik wil altijd dure goede dingen me broer en zusje kopen altijd meer maar mindere kwaliteitwrote:en waar haal jij dat geld dan vandaan op je 15e..?wrote: ik ben voor een shirt al 6o euro kwijt en een broek 100 een paar schoenen tussen 180 & 350
Jas: Nickelson![]()
![]()
Zo ongeveer
Edit: Alles origineel niks van de vrachtwagen afgevallen daar doe ik niet aan dan koop ik liever minder duur
Ik heb best zin om eens goed naar de ***** te gaan jawrote:Zo, werkdag zit er weer op. Nu lekker genieten van het weekend. Vanavond voor de verandering eens helemaal niets op de planning. Iemand zin om een biertje te gaan drinken?
S
wrote: Ouders zijn niet rijk maar ik wil altijd dure goede dingen me broer en zusje kopen altijd meer maar mindere kwaliteit
Jas: Nickelson![]()
![]()
Zo ongeveer
wrote:en waar haal jij dat geld dan vandaan op je 15e..?
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
Ouders ze zijn soms welis aardig voor me 
G
volgens mij hebben we een gevalletje vuilniszakjas hier, permaban dus 
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Vanswrote:Valt me op (nu je dat aanhaalt) dat veel door B. Oskam geschreven en produced is...
OT:
Ik mis de alles zeggende :') wederomwrote:Zeeman?wrote:Valt me op (nu je dat aanhaalt) dat veel door B. Oskam geschreven en produced is...
OT: