Nog meer zoep'nwrote:En wat gaat onze zuipkoning doen dit weekend allemaal dan? Behalve zichzelf klemzuupehwrote:WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND![]()
![]()
Eindelijk!
A
Op naar Le'Gelredome, hopen op iig leuk voetbal
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
Vites tegen?wrote:Op naar Le'Gelredome, hopen op iig leuk voetbal
C
Fijne vrijdagavond:
De verschillen van Linux KDE en Linux Gnome op een rijtje zetten met interfaces daarvan
De verschillen van Linux KDE en Linux Gnome op een rijtje zetten met interfaces daarvan
Voetballen, 3e helft, verjaardag, kroeg(en), kater hebben en voetbal kijken.wrote:En wat gaat onze zuipkoning doen dit weekend allemaal dan? Behalve zichzelf klemzuupehwrote:WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND![]()
![]()
Eindelijk!
Het gebruikelijke
Und du?
wrote: Voetballen, 3e helft, kroeg(en), kater hebben, voetbal kijken. Daarna Feest bij de voetbalclub dan door naar The_Bassment
Het gebruikelijke![]()
Last edited by dennis on , edited 1 time in total.
3e helft. Refereer je daarmee naar het douchen? 
Onder het douche kan ook makkelijk hoor!wrote:3e helft. Refereer je daarmee naar het douchen?
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
13,722 postssince 2008
Zo, ook maar even een post doen 
net terug van darttoernooi waar ik helaas zelf niet aan mee kon doen omdat partner dezelfde dag nog afgezegd had, maaaaar... morgen single toernooi dus dan tijd om mezelf te bewijzen
goeiemorgen!
E
hij bedoelt: zeepjes rapen!wrote:Onder het douche kan ook makkelijk hoor!wrote:3e helft. Refereer je daarmee naar het douchen?
A
Was echt een zielige bedoeling, waren +/- 20 uit supporters. Skaffa Boys Almelo spandoeken enzowrote:Heracles almelo
Heracles kan beter die uitwedstrijden overslaan en alleen thuis spelen.wrote:Was echt een zielige bedoeling, waren +/- 20 uit supporters. Skaffa Boys Almelo spandoeken enzowrote:Heracles almelo
Ik kan me nog een wedstrijd herinneren in Enschede?
Dadelijk even F1 kwalificatie kijken. Verder iemand hier die F1 volgt?(niks zeggen he, moet wel spannend blijven
)
Klopt, die afstand was zo klein dat de spelers dachten dat ze thuis speelden.wrote:Ik kan me nog een wedstrijd herinneren in Enschede?
Hahah, daar heb je gelijk in jawrote:Klopt, die afstand was zo klein dat de spelers dachten dat ze thuis speelden.wrote:Ik kan me nog een wedstrijd herinneren in Enschede?
Woeii, ben even wat aan het kloten met VDJ weer. Net Fight For Survival --> Psycho,
bazenovergang! Binnenkort maar weer eens een nieuwe mix in elkaar flansen denk ik!
Kasparov Feat. Evil Activities -Point Of No Return
Written-By, Producer – B. Oskam*, K. van Soest*, R. Wieland*
Wat heeft Ran-D hier mee te maken? Wist niet dat hij ook hardcore deed produceren.
Written-By, Producer – B. Oskam*, K. van Soest*, R. Wieland*
Wat heeft Ran-D hier mee te maken? Wist niet dat hij ook hardcore deed produceren.