Ik lees net dat topic van McLovin's welkom door..
What in earth is daar gebeurd man...
"Bicuit"wrote:Ik lees net dat topic van McLovin's welkom door..
Gewoon doenwrote:Nee helaas, maar lijkt me nog wel een keer vet om mee te makenwrote:Iemand die naar Sinister Souls volgende week gaat in Hengelo? Zelfde locatie als Hard Definition
Interesse misschien?wrote:Hey welkom, luister je Industrial?
Hier een paar artiesten:
The Outside Agency
Tieum
Industrializerz
nog een nog een
nog een
Ben benieuwd wat je er van vind!!!!!1
Op naar het volgende welkomstoppa
Ik zie het net ook, WTF gewoon. Stelletje kleine kleuters die niet met de aanwezigheid van een vrouw om kunnen gaan...wrote:Ik lees net dat topic van McLovin's welkom door..
Dat is waarwrote:Het zijn er eigenlijk maar 2... Maar van een waren we het gewend

Wanne homo joh :')wrote:Staat die rechtse nou gewoon in een shirtjeDa kan toch niiiiiee
op jouw reactie wordt oook nooit gereageerd!wrote:lekker theracords stage bij festival wat 15 min met bus hiervandaan licht

Wat een dagjesmens!wrote:Staat die rechtse nou gewoon in een shirtjeDa kan toch niiiiiee
Ik woon bij Veenendaal, maar in Renswoudewrote:Haha oke niceMaar jij woont bij Veenendaal toch? Moet je dan niet voor DOVO of GVVV zijn?
Morgen GVVV tegen IJsselmeervogels trouwens, en Spakenburg - Rijnsburgse Boys. Top 4 tegen elkaar dus.
Hahaha word Sjors weer voor lul gezetwrote:Wat zeiken jullie nou weer over die aussie's?![]()
Ik bedoel, iedereen wil er stiekem toch gewoon zo uit zien?:
Nee? Ik meen het, ik heb er zelf alleen het zelfvertrouwen niet voor.wrote:Hahaha word Sjors weer voor lul gezetwrote:Wat zeiken jullie nou weer over die aussie's?![]()
Ik bedoel, iedereen wil er stiekem toch gewoon zo uit zien?:
Jij liever dan ikwrote:Niks mis met aussie's. Ik doe er ook 1 aan op masters