99% van de personen die zo'n jas hebben komen aso over :p Vind ik persoonlijkwrote:goedkoop kan maar aso?wrote:Vind die jassen zo goedkoop over komenen aso
Zal mijn lijstje met hardcore kleding maar niet opnoemen 
Ik heb een Donald Duck t-shirt wat ik gratis bij m'n abonnement kreeg 
50% zijn het ook, stoer doen omdat ze angerfist luisteren en hooligannetjes zijnwrote:99% van de personen die zo'n jas hebben komen aso over :p Vind ik persoonlijkwrote:goedkoop kan maar aso?wrote:Vind die jassen zo goedkoop over komenen aso
Ikke niet hoorwrote:50% zijn het ook, stoer doen omdat ze angerfist luisteren en hooligannetjes zijn
Oh die heb je ook. die kindertjes van 14.
Heb wel is de neiging om als zij angerfist op hun telefoontjes draaien.
Kijhard N-Vitral op te zetten ofzo, om hun mobieltje even te overstemmen (Mn telefoon kan loeiend hard)
Kijhard N-Vitral op te zetten ofzo, om hun mobieltje even te overstemmen (Mn telefoon kan loeiend hard)
Gvd ik word me een potje afgezeken hier..
Beetje respect mag wel jongens
lekker bezig weer.
AUSSIESS KALE KOPPE NIET TE STOPPE!!GVD KKK!!!!!!100% TERROR HARDCORE!!!!
Beetje respect mag wel jongens
Jij! Vuurpeleton! Nu!wrote:Gvd ik word me een potje afgezeken hier..
Beetje respect mag wel jongenslekker bezig weer.
Iemand die naar Sinister Souls volgende week gaat in Hengelo? Zelfde locatie als Hard Definition 
Dat is niet mijn smaak vriendwrote:Iemand die naar Sinister Souls volgende week gaat in Hengelo? Zelfde locatie als Hard Definition
Jij was ook niet uitgenodigdwrote:Dat is niet mijn smaak vriendwrote:Iemand die naar Sinister Souls volgende week gaat in Hengelo? Zelfde locatie als Hard Definition
Okwrote:Jij was ook niet uitgenodigdwrote:Dat is niet mijn smaak vriendwrote:Iemand die naar Sinister Souls volgende week gaat in Hengelo? Zelfde locatie als Hard Definition
*zoekt zijn hoekje weer op*
wrote:Gvd ik word me een potje afgezeken hier..
Beetje respect mag wel jongenslekker bezig weer.
Ik ben ook pas 15 hewrote:Oh die heb je ook. die kindertjes van 14.
C
Vind die mainstream hardcore niks... geef maar Industrial, Frenchore en Tekno..
Dit - Frenchcore & Crossbreedwrote:Vind die mainstream hardcore niks... geef maar Industrial, Frenchore en Tekno..
Iddwrote:Sws muziek luisteren over de speaker van je telefoon in public/ op de fiets insta -100
Vind mainstream wel lekkerwrote:Vind die mainstream hardcore niks... geef maar Industrial, Frenchore en Tekno..
Nee helaas, maar lijkt me nog wel een keer vet om mee te makenwrote:Iemand die naar Sinister Souls volgende week gaat in Hengelo? Zelfde locatie als Hard Definition
A
Hey welkom, luister je Industrial?
Hier een paar artiesten:
The Outside Agency
Tieum
Industrializerz
nog een nog een
nog een
Ben benieuwd wat je er van vind!!!!!1
Op naar het volgende welkomstoppa
Hier een paar artiesten:
The Outside Agency
Tieum
Industrializerz
nog een nog een
nog een
Op naar het volgende welkomstoppa
Dit is een heavy metal forum, niet voor EDM muziekwrote: Dit is een hardcore forum, geen crossbreed forum