Don't think so... Sinds ik thuis ben, heb ik alleen nog maar die plaat geluisterd
, onderweg op de fiets trouwens ook
, zelfs tijdens mijn wc-bezoek van net kon ik het gewoon niet laten
.. Addicted
.
C
ga naar novadic kentron dan, ofzoiets, wat afkicken zou je goed doen...
Noem het zelf een "goede" verslaving, niks mis mee.. Doe er niemand schade mee aan..
C
Nouja, je verdient net niet de naam dysphoria #2, maar je maakt ons er wel aardig gek mee
C
Kom maar op, houd graag van openheid... alhoewel, nou je erover begint..wrote:Zal ik maar niet over jou beginnen dan?
Jij bent nog niet bezig met een-woord-posts, volkomen onzin en discussie aanwakkerij...
Naja, ik ga geen zinloze discussie aan met ene meneer Rob.. Ga me niet verlagen tot zijn niveau.
Maar ondertussen komt ie wel via via op mijn FB vertellen dat ik naar de meeting van MOH moet komen.
Jammer dat we hier geen middelvinger emoticon hebben hier, zou nu wel van toepassing zijn namelijk!
Maar ondertussen komt ie wel via via op mijn FB vertellen dat ik naar de meeting van MOH moet komen.
Jammer dat we hier geen middelvinger emoticon hebben hier, zou nu wel van toepassing zijn namelijk!
Moet je ook.wrote:Maar ondertussen komt ie wel via via op mijn FB vertellen dat ik naar de meeting van MOH moet komen.
Doen we!! Zit in R1 V1wrote:Indicator zit Rachelsmolen R1, V2 dacht ikwrote:Dat vind ik een heel strak plan. Zitten hun ook op dezelfde locatie dan?wrote:The Indicator en Wootum en Ik en Delt-A moeten maar is in R4 een pilsje gaan drinken binnenkort...
Delt-A en ik zitten V3+V5...
Welke opleiding doe je dan?wrote: Doen we!! Zit in R1 V1
Mwah ben aan het twijfelen of ik daar wel zo'n zin in hebwrote:Moet je ook.wrote:Maar ondertussen komt ie wel via via op mijn FB vertellen dat ik naar de meeting van MOH moet komen.
Gewoon verdwalenwrote:Mwah ben aan het twijfelen of ik daar wel zo'n zin in hebwrote:Moet je ook.wrote:Maar ondertussen komt ie wel via via op mijn FB vertellen dat ik naar de meeting van MOH moet komen.
Idd, wordt toch houwen.wrote:Mwah ben aan het twijfelen of ik daar wel zo'n zin in hebwrote:Moet je ook.wrote:Maar ondertussen komt ie wel via via op mijn FB vertellen dat ik naar de meeting van MOH moet komen.
Pff op hardtraxx meetings hangt altijd zo'n agressief sfeertje
Mwah dat valt wel mee.. En verdwalen ga ik sowieso niet.
Hmm bij die meeting wil ik eigenlijk wel aanwezig zijn, ITS OOOON!
Tot dat ik arriveer ja, dan is het een en al liefde.wrote:Pff op hardtraxx meetings hangt altijd zo'n agressief sfeertje
Als pompommerbeertje met ze rode koppie arriveert heerst er alleen maar loveee
Jaaaaaaaaa! Pommer op masters of hardcore 
Dat zie ik niet zo 1,2,3 gebeurenwrote:Jaaaaaaaaa! Pommer op masters of hardcore
Goed genoeg omdat te kunnen zeggen blijkbaar? :p
Denk niet dat pommpommer thuis hoort daar
Denk niet dat pommpommer thuis hoort daar
Ik hoor er ook niet thuis maarja
wie weet
Zo'n knokpartij daar wil ik niet missen 
wie weet
Pommer is volgens mij alles behalve een hardcore ventje?
En knokken gebeurt daar niet hoor
Ondertussen is Pommer ook gewoon hardcorepommer op verschillende internationale Hardcore-forums. En post hij foto's waar hij lekker strak in z'n trainingspak staat met z'n kameraden.wrote:Pommer is volgens mij alles behalve een hardcore ventje?![]()