weet iemand of je kaartje van Emporium bij Primera kan kopen ? 
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
1,379 postssince 2011
Yeaah
2 jaar samen met m'n vriendin vandaag 
Gefeliciteerd!wrote:Yeaah2 jaar samen met m'n vriendin vandaag
Jongens een vraagje. Het begint met een 'w' en eindigt op 'eekend'? 
Werken in het weekend??wrote:Jongens een vraagje. Het begint met een 'w' en eindigt op 'eekend'?
Gele pretcilinders naar binnen werken ja!wrote:Werken in het weekend??wrote:Jongens een vraagje. Het begint met een 'w' en eindigt op 'eekend'?
wanzelfspreekend. Onee, das geen Nederlands woord haha.wrote:Jongens een vraagje. Het begint met een 'w' en eindigt op 'eekend'?
C
pff, kmoet schijten, maar zit op school... dat doe je daar toch niet...
alhoewel, ICT opleiding, heel normaal om je laptop mee te nemen toch?
@delt-a, doe jij dat ook?
@delt-a, doe jij dat ook?
C
Nouja, actueel voorbeeld.
Reclame analyse (iedereen kent de quatro reclame op die skischans?)
Nou, docent vertellen dat ze iets nieuws hadden, 4x breaking system etc.
Ik zo, ze hebben ook een nieuwe schans met een lach.. niemand die hem snapt behalve ik
Reclame analyse (iedereen kent de quatro reclame op die skischans?)
Nou, docent vertellen dat ze iets nieuws hadden, 4x breaking system etc.
Ik zo, ze hebben ook een nieuwe schans met een lach.. niemand die hem snapt behalve ik
Och man, op de Fontys kun je zo lekker schijtenwrote:pff, kmoet schijten, maar zit op school... dat doe je daar toch niet...
C
Gebouw R5, begane grond, yeahwrote:Och man, op de Fontys kun je zo lekker schijtenwrote:pff, kmoet schijten, maar zit op school... dat doe je daar toch niet...
R1 begane grond. Heb daar regelmatig een prive-schoonmaaksterwrote:Gebouw R5, begane grond, yeahwrote:Och man, op de Fontys kun je zo lekker schijtenwrote:pff, kmoet schijten, maar zit op school... dat doe je daar toch niet...
Is een pool die niet eens Engels spreekt. Heb er een keer uit moeten leggen hoe der MP3-speler werkt. Maar de liefde komt maar van 1 kant hoorwrote:Als ze lekker is?
C
The Indicator en Wootum en Ik en Delt-A moeten maar is in R4 een pilsje gaan drinken binnenkort...
wrote:Is een pool die niet eens Engels spreekt. Heb er een keer uit moeten leggen hoe der MP3-speler werkt. Maar de liefde komt maar van 1 kant hoorwrote:Als ze lekker is?
Alsof dat jou wat uit maakt.. Zolang je je kwakkie maar kwijt bent toch
Dat vind ik een heel strak plan. Zitten hun ook op dezelfde locatie dan?wrote:The Indicator en Wootum en Ik en Delt-A moeten maar is in R4 een pilsje gaan drinken binnenkort...
Ik ken alleen Kswoosh van schoolwrote:Dat vind ik een heel strak plan. Zitten hun ook op dezelfde locatie dan?wrote:The Indicator en Wootum en Ik en Delt-A moeten maar is in R4 een pilsje gaan drinken binnenkort...
C
Indicator zit Rachelsmolen R1, V2 dacht ikwrote:Dat vind ik een heel strak plan. Zitten hun ook op dezelfde locatie dan?wrote:The Indicator en Wootum en Ik en Delt-A moeten maar is in R4 een pilsje gaan drinken binnenkort...
Delt-A en ik zitten V3+V5...
Baaaah, en weer gaat FFS op.. Echt ongelooflijk, het is inmiddels meer automatisme geworden
.
En van het ene op het andere moment ben je hem dalik helemaal beuwrote:Baaaah, en weer gaat FFS op.. Echt ongelooflijk, het is inmiddels meer automatisme geworden.