Intents ook zoiets, heb de hele dag buiten gestaan.wrote:Zo'n line-up heeft toch ook niks meer met het concept 'Black' te maken...
A
Niet bepaald.... Kunnen ze er net zo goed white van maken, want wtf moeten Da Tweekaz etc op Black? Hoe erg kan ID&T een feest aftakelen zegwrote:Zo'n line-up heeft toch ook niks meer met het concept 'Black' te maken...
Maarja, stel je voor dat het imago van ID&T beschadigd wordt door de 'aggresieve' muziekstijlen, die niet meer bij de levenswijze van het zogenaamd hippe ID&T publiek hoort
wrote:Intents ook zoiets, heb de hele dag buiten gestaan.wrote:Zo'n line-up heeft toch ook niks meer met het concept 'Black' te maken...
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
Nou die namen die ik heb opgenoemd zijn nog wel redelijk voor de dagjesmens.wrote:![]()
Al komt het gros van de Black bezoekers helaas niet voor deze namen....
dat waren sowieso maar 5 artiesten en op black staan 15 hs artiesten dus 2/3 mogen er wel bijstaan qua die stijl dan.
Die heeft hier al ooit iemand gemaakt (weet niet of jij het waswrote:Intents ook zoiets, heb de hele dag buiten gestaan.wrote:Zo'n line-up heeft toch ook niks meer met het concept 'Black' te maken...
A
Yesh, meh 
zo de tering wanne kut weer vandaag
daar zou je toch Nat van worden.
wrote:Intents ook zoiets, heb de hele dag buiten gestaan.wrote:Zo'n line-up heeft toch ook niks meer met het concept 'Black' te maken...
Pff gaan trainen met dit weer.. Lekker dan!
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
pfff echt nergens zin in gisteren pep gehad en ben echt brak 
dat doe je zelf danwrote:Pff gaan trainen met dit weer.. Lekker dan!
A
Bijpakkenwrote:pfff echt nergens zin in gisteren pep gehad en ben echt brak
C
nog steeds geen NC cd en Hardstyle.com reageert ook niet hard zeg
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
Ik had hem gister binnen gekregen gelukkig maar wel laatwrote:nog steeds geen NC cd en Hardstyle.com reageert ook niet hard zeg
Je bent niet de enige, had er meer op Twitter gelezen die nog niks binnen hadden.wrote:nog steeds geen NC cd en Hardstyle.com reageert ook niet hard zeg
Gelukkig had ik het 3 maart meteen en zelfs een gesigneerde CD
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
ook nog ff erin wrijven hewrote:Je bent niet de enige, had er meer op Twitter gelezen die nog niks binnen hadden.wrote:nog steeds geen NC cd en Hardstyle.com reageert ook niet hard zeg
Gelukkig had ik het 3 maart meteen en zelfs een gesigneerde CD![]()
C
Ja godverdomme, maat van mij besteld hem zaterdag en kreeg hem gister binnen, lekker eerlijk dus
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
wrote:Ja godverdomme, maat van mij besteld hem zaterdag en kreeg hem gister binnen, lekker eerlijk dus
wrote: ook nog ff erin wrijven he
Nee was niet m'n bedoeling hoor, maar gewoon dat ik hem heel snel binnen had en dat er dus misschien iets mis is gegaan met de order
Ik had hem op 2 maart binnen, maar mijn poster was niet gesigneerd. 
hmm. ehm, hoe zeg je dat. OHJAH: Fail.wrote:Ik had hem op 2 maart binnen, maar mijn poster was niet gesigneerd.
signeer m zelfwrote:Ik had hem op 2 maart binnen, maar mijn poster was niet gesigneerd.
+1, ik vind een beetje regen best lekker tijdens trainen maar dit is me iets téwrote:Ik ook zowrote:Pff gaan trainen met dit weer.. Lekker dan!
Now we fight yet again..
. Ik ben echt zooooooooooo megaverliefd op deze plaat.. Kanonne zeg