Hij komt dus terug!?wrote:Ik weet het, maar zeg lekker niks
Klopt haha, supervetwrote:Die bawz is later zelfs nog bij van die talkshows geweest ofnie?
wrote: Hij komt dus terug!?
WTF. Is er serieus een Special D - Home Alone (Da Tweekaz Remix)?
Jammer dat ik op stage zit en nu niet kan luisteren, vast een dijenkletser haha.
Jammer dat ik op stage zit en nu niet kan luisteren, vast een dijenkletser haha.
Woei! 
Volgende week vrijdag hopelijk mijn rijbewijs terug
Ik las het ja. Dan kun jij mooi voortaan de bob spelenwrote:Woei!
Of wat vaker deze kant opkomen
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
View on YouTubewrote:WTF. Is er serieus een Special D - Home Alone (Da Tweekaz Remix)?![]()
Dijenkletser.
A
Wunderschlusch kapunska
Heb m ff geluisterd. niet bepaald mijn ding haha. Origineel is trouwens wel beetje jeugdherinnering haha. Met de kids top 20 elke zondagochtend. 
wrote:Woei!
Hoop ut voor je !!
wrote:View on YouTubewrote:WTF. Is er serieus een Special D - Home Alone (Da Tweekaz Remix)?![]()
Dijenkletser.
De tering.. Over happy de happy de happy hardstyle gesproken!
HUPPELENNNNNN!!!!!!
Ik wil serieus meer van deze zwaar euforische hardstyle... Woejjjjj!
Ze hebben heul veul likes op fb, dan zullen ze toch wel goed zijnwrote:Da Tweekaz zijn echt te slecht
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
ze zijn wel lachwekkendwrote:Da Tweekaz zijn echt te slecht
Bij Reverze 2011 even wezen kijken, maar gauw weg gegaan daar, en even bij de Tek gekeken in het Sportpaleis... Oftewel dodelijk half uurtjewrote:ze zijn wel lachwekkendwrote:Da Tweekaz zijn echt te slecht
Ja man, en ze staan op Black, dikke Darkside daarwrote:Ze hebben heul veul likes op fb, dan zullen ze toch wel goed zijnwrote:Da Tweekaz zijn echt te slechtoh wacht
Blackwrote:Ja man, en ze staan op Black, dikke Darkside daarwrote:Ze hebben heul veul likes op fb, dan zullen ze toch wel goed zijnwrote:Da Tweekaz zijn echt te slechtoh wacht
Kut ID&T .... Net toen ik naar Black in de Arena kon en wilde gaan, verpatsen ze het naar België 
Ik denk dat België voor ons wel een stuk dichterbij is. Maar heb altijd een keer naar Black willen gaan, maar zoals het de laatste paar jaren gaat hoeft het voor mij niet meer.
Idd, en de line up is gewoon net nietwrote:Ik denk dat België voor ons wel een stuk dichterbij is. Maar heb altijd een keer naar Black willen gaan, maar zoals het de laatste paar jaren gaat hoeft het voor mij niet meer.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
Er is wel altijd een slappe line-up (lees laatste jaren)wrote:Ik denk dat België voor ons wel een stuk dichterbij is. Maar heb altijd een keer naar Black willen gaan, maar zoals het de laatste paar jaren gaat hoeft het voor mij niet meer.
Dat zeg ik als 15-jarige
Goh, en dan nu al verstandigwrote:Er is wel altijd een slappe line-up (lees laatste jaren)wrote:Ik denk dat België voor ons wel een stuk dichterbij is. Maar heb altijd een keer naar Black willen gaan, maar zoals het de laatste paar jaren gaat hoeft het voor mij niet meer.
Dat zeg ik als 15-jarige
Wat zou je daar als line up willen zien dan?
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
Het is wel een mainstream feestje alleen er zal wel wat anders mogen staan.wrote:Goh, en dan nu al verstandigwrote:Er is wel altijd een slappe line-up (lees laatste jaren)wrote:Ik denk dat België voor ons wel een stuk dichterbij is. Maar heb altijd een keer naar Black willen gaan, maar zoals het de laatste paar jaren gaat hoeft het voor mij niet meer.
Dat zeg ik als 15-jarige?
Wat zou je daar als line up willen zien dan?
- Alphaverb
- Code Black
- Frequencerz
- Jack Of Sound
- The R3bels
Zoiets had er wel bij gemogen i.p.v coone, da tweekaz, PP ofzoiets
Al komt het gros van de Black bezoekers helaas niet voor deze namen....
Zo'n line-up heeft toch ook niks meer met het concept 'Black' te maken...