Klopt, daarom heb ik ook geen vriendin en ga ik met me hondwrote:maar de vrouwtjes niet van jouwrote:Ik zet nu weer neer: Ik Robert hou van vrouwtjes
op ze hondjeswrote:Klopt, daarom heb ik ook geen vriendin en ga ik met me hondwrote:maar de vrouwtjes niet van jouwrote:Ik zet nu weer neer: Ik Robert hou van vrouwtjes
J
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
5,794 postssince 2011
Altijd heerlijk, moet je als klas zelfstandig achter de computers werken met Studiemeter.nl zijn alle licenties verlopen 
C
Ik zat in 4 nog wat, moest ook ff op 3 zijn, maar kom nauwelijks op 2 (als ik naar 1 meot voor eten mss)wrote:Zat jij net boven Chris TWO? Zat net in 2.62.
Haha ok. Ik zit nou op 1.70 ofzo, in zo'n hok 
C
in zo'n hok... klinkt, gezellig..
Ach joh, wij zitten dinsdags altijd op 4 hoog, redelijk kut als je dan naar 1 moet
Ach joh, wij zitten dinsdags altijd op 4 hoog, redelijk kut als je dan naar 1 moet
Haha, ik zit aan opdrachten te werken met mijn verkouden kop.. 
C
Storing duurt tot ergens half 4 hoorde ik net...wrote:Hopen dat ik uberhaupt op de uni kan komen. Was een brandmelding ofzo nabij Boxtel, treinen reden niet, weet niet of ze zo wel weer gewoon rijden.
ben trouwens alweer thuis, heerlijk als je met de bus bent!
Aah, ik ga zometeen met lijntje 20 naar huis.
Heerlijk dat mn laatste uurtjee uitvallen, had anders tot 6 naar school gemoeten 
wrote:Klopt, daarom heb ik ook geen vriendin en ga ik met me hondwrote: maar de vrouwtjes niet van jou
Vandaag maar een dagje vrij genomen onder het mom van: Staking die gaande is
Zo, net even m'n financiën op orde gebracht. Moet allemaal weer net rondkomen deze maand
.
Beterschapwrote:En weer thuis. Ben best ziek eigenlijk
Hoe gaat het met de rest van hardtraxx?
En wel een beetje op Chukkels en mijn zak geleefd van het weekend he, dus zo zit jij in elkaarwrote:Zo, net even m'n financiën op orde gebracht. Moet allemaal weer net rondkomen deze maand.
Het is UIT tussen ons, ik maak het uit...
Grapje natuurlijk aapje haha
Je had al een relatie met mij.. en je ging dus ook met Ruben.. Ik DUMP jewrote:En wel een beetje op Chukkels en mijn zak geleefd van het weekend he, dus zo zit jij in elkaarwrote:Zo, net even m'n financiën op orde gebracht. Moet allemaal weer net rondkomen deze maand.
![]()
![]()
![]()
Het is UIT tussen ons, ik maak het uit...
Grapje natuurlijk aapje haha
Ow kut, ik moet jullie beiden nog terugbetalen, ik betaal dan wel op MOH! Zo heul veel heb ik nu ook weer niet geteerd op jullie zakskes!
betaal in naturawrote:Ow kut, ik moet jullie beiden nog terugbetalen, ik betaal dan wel op MOH! Zo heul veel heb ik nu ook weer niet geteerd op jullie zakskes!
Heb net een mixje gemaakt met wat oudere nummers erin, iemand interesse
?
Nooit gehoord van vreemdgaan?? Of van een Trio??wrote: Je had al een relatie met mij.. en je ging dus ook met Ruben.. Ik DUMP je
Jij bent zooooo 2011
Al gebeurtwrote: betaal in natura
laat maar zienwrote:Heb net een mixje gemaakt met wat oudere nummers erin, iemand interesse?
Urbandesigner - Hertstyle #1wrote:laat maar zienwrote:Heb net een mixje gemaakt met wat oudere nummers erin, iemand interesse?
Tracklist
Tracklist:
01. Project One - Life beyond earth
02. Digital Punk & Waverider - Angel
03. Zatox & Max Enforcer - It must Be
04. The Anarchist - The Skreech
05. The Vision & Pulse - Pandorum
06. Frontliner - The first cut
07. Tatanka - Doomsday
08. Black Identity - Blckr thn Blck (The Prophet & JDX remix)
09. Noisecontrollers - Sanctus
10. Ran-D vs Alpha Twins - Frightnight
11. Frontliner & B-front - Become the sky
12. Digital Punk & Waverider - Death Sentence
13. Max Enforcer ft. The Rush - Fade to black
14. The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One remix)
15. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
16. Zany meets the Beholder - Who wants this