Áltijd als ik op de WC kom, zit er wel iemand te schijten, in ELKE WC ruimtewrote:Sowieso altijd haha sommige kindjes hier op school stinken ook hard.wrote:Wat een schijtlucht hangt er op school, hè Ramiertje?
A
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
Ja het is echt erg hier. 
mensen die hier runescape spelen en allemaal youtube zitten te streamen met muziek terwijl ik internet nodig heb om een project te maken.
resultaat:
daar kan ik dus niet zo goed tegen
resultaat:

daar kan ik dus niet zo goed tegen
Nou schop ze verrot, knal ze neer!
Upload speed is hier sneller

Upload speed is hier sneller

R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
Hier is het gecapt op 10/10 mbit 
wrote:Haha schiet ik niks mee op. Denk dat ik fm12 of pokemon ga doen nu
A
Internet suckt hier, iedereen aan de torrentswrote:Hier is het gecapt op 10/10 mbit
C
Jongen, geweldige les, zit al vanaf 9 uur met lego te spelen!wrote:Jongens dit is een dramatische les...Volgende week skip ik deze
C
wrote:hahahha wtfwaarom?

daarom!
Security robot
C
ICT eerste jaar, dit is onze proftaak dan, security bot bouwen..wrote:Wat doe jij precies voor opleiding
erg leuk om te doen, ik eistte heel de lego box op :p
C
Uhu, ik heb ooit 1 jaar MBO gehad, was 3x niks..
Zoiets heb ik hier in de 3e ook al gedaan
Moesten ook zo'n ding bouwen en dan moesten we het programmeren om een klein parcourtje te rijden..
Alleen wij hadden er een bassie & adriaan muziekje op gezet en hem toen ergens verstopt hahah
Moesten ook zo'n ding bouwen en dan moesten we het programmeren om een klein parcourtje te rijden..
Alleen wij hadden er een bassie & adriaan muziekje op gezet en hem toen ergens verstopt hahah
C
das idd wel het leukste, wij hebben bij ander project gisteren slow-motion pong speeld met die dingen, das helemaal lachen..wrote:Zoiets heb ik hier in de 3e ook al gedaan![]()
Okee ga ik volgend jaar ook doenwrote:Uhu, ik heb ooit 1 jaar MBO gehad, was 3x niks..
weet iemand of voetbal word uitgezonden op NL3?
in de gids staat van wel en op i-net niet
Tsja, alles wat op internet staat is de waarheidwrote:weet iemand of voetbal word uitgezonden op NL3?
dus als ik neerzet roberttt houd van mannetjeswrote:Tsja, alles wat op internet staat is de waarheidwrote:weet iemand of voetbal word uitgezonden op NL3?
in de gids staat van wel en op i-net nietDus zal wel niet komen
hou je dus van mannetjes
Goed dat je het zegtwrote:weet iemand of voetbal word uitgezonden op NL3?
maar de vrouwtjes niet van jouwrote:Ik zet nu weer neer: Ik Robert hou van vrouwtjes