Haha lekker bezig 
Wtf is er zo bijzonder aan die mr Polska gast? Zie hem nu bij DWDD maar ik vind het echt nergens op slaan, laat staan dat het goeie muziek is.
Het is ook barslecht. Maar goed, Rinus heeft daar volgens mij ook aan tafel gezeten.wrote:Wtf is er zo bijzonder aan die mr Polska gast? Zie hem nu bij DWDD maar ik vind het echt nergens op slaan, laat staan dat het goeie muziek is.
Mijn iphone z'n batterij was net helemaal leeg, net te laat voor in de oplader.
maar nu ik hem weer aan wilde zetten komt het scherm met apple logo in beeld (normaal), maar daarna valt ie weer uit en gebeurt het opnieuw..
Weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen?
maar nu ik hem weer aan wilde zetten komt het scherm met apple logo in beeld (normaal), maar daarna valt ie weer uit en gebeurt het opnieuw..
Bij vlagen nog best wel vet eigenlijk
Wachten. Hij is vanzelf wel weer vol genoeg om aan te zetten.wrote:Mijn iphone z'n batterij was net helemaal leeg, net te laat voor in de oplader.
maar nu ik hem weer aan wilde zetten komt het scherm met apple logo in beeld (normaal), maar daarna valt ie weer uit en gebeurt het opnieuw..![]()
Maar dat plaatje dat ie aan het opladen is komt niet in beeld, dus weet nu ook niet of hij wel bezig is met opladen..
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
13,722 postssince 2008
Even wachten? Tenzij het te lang duurt even uittrekken en nog eens proberen?wrote:Maar dat plaatje dat ie aan het opladen is komt niet in beeld, dus weet nu ook niet of hij wel bezig is met opladen..
Normaal komt dat plaatje wel altijd in zicht.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
5,491 postssince 2010
Als je hem er aan hangt hoort ie het apple logo te laten zien ookal staat hij uit... lader misschien kapot? 
Ohja, dit ken ik ook. Beetje laten laden, dan stekkertje uit de iphone trekken. Dan voltooid hij het opladen wel, en druk je hem er weer in.
A
w00000t #ENC2
A
#eargasm over heeel youtubewrote:Hele nacht fappenwrote:w00000t #ENC2
Denk het niet, vanmiddag laadde hij nog gewoon goed op..wrote:Als je hem er aan hangt hoort ie het apple logo te laten zien ookal staat hij uit... lader misschien kapot?
Maar zelfs als hij niet in de stekker zit gaat het beeld aan en uit, snap er niks van
Hopen dat ie niet stuk is ofzo, hij is pas 3 weken oud
C
Lange dag gehad, van 8 tot 17.00 school en dan van 18.00 tot 23.00 gewerkt..
Ben blij als ik morgenavond lekker los kan gaan op The Pitcher
Ben blij als ik morgenavond lekker los kan gaan op The Pitcher
A
En we gaan horizontaal
Gelukt!
Heb hem helemaal moeten resetten via Itunes
Heb hem helemaal moeten resetten via Itunes