Eerder een spamnicht 
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
Again, humanity disagrees. At least until proven otherwise.
C
2000 euro op ieders bankrekening erbij komt in de richtingwrote:Again, humanity disagrees. At least until proven otherwise.
Zou een aardig begin zijn ja. Al moet hij zich zeker niet onderdrukt voelen door het genoemde bedrag, het mag gerust een beetje meer zijnwrote:2000 euro op ieders bankrekening erbij komt in de richtingwrote:Again, humanity disagrees. At least until proven otherwise.
C
kratje op 4-5 bier erbij
Flesje wodka pp ook niet gek, maar dan wel een goedr
D
WODKA VOOR IEDEREEN!!!!!
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
5,491 postssince 2010
Junks
D
SCORE!!!!!!!!!
Volgens de geruchten gaat er een simcity 5 komen 
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
Hallo. 
Es een dag serieus aan school gewerkt, wat ben ik goed bezig zeg 
WTF, ik kan The Prophet niet volgen op twitter omdat ie me geblokkeerd heeft
.
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Ja hier ben ik het mee eenswrote:dbstf - our music heeft echt verschrikkelijke vocals.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
haha zou wel weten waarom?wrote:WTF, ik kan The Prophet niet volgen op twitter omdat ie me geblokkeerd heeft.
heb je hem gekwetst of gepest?
Zou best wel eens kunnen.... Heb m tijdens Qlimax een foto met een facepalm van mezelf gestuurd met de stage op de achtergrond... Is aardig vaak bekekenwrote:haha zou wel weten waarom?wrote:WTF, ik kan The Prophet niet volgen op twitter omdat ie me geblokkeerd heeft.
heb je hem gekwetst of gepest?![]()
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
wrote:Zou best wel eens kunnen.... Heb m tijdens Qlimax een foto met een facepalm van mezelf gestuurd met de stage op de achtergrond... Is aardig vaak bekeken.
Hij retweette 'm wel ....wrote:wrote:Zou best wel eens kunnen.... Heb m tijdens Qlimax een foto met een facepalm van mezelf gestuurd met de stage op de achtergrond... Is aardig vaak bekeken.
Held
Maar ik stuurde ook nog een keer 1 scene 1 liefde ofzo, daarna was t gedaan geloof ik
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
Watn held whawa