Haal ze liever bij de BCC of iets dergelijks, heb het niet zo op 2e hands spullen.wrote:Ik heb 10.000 speakers te koop, pm me maar voor prijzenwrote:Ja, als je captain obvious gaat spelen wel ja, maar er is hier niemand die in het openbaar hier neerzet van goh, ik heb 1700 speakers te koop, pm me maar voor prijzen en dat soort dingen..
wrote: Haal ze liever bij de BCC of iets dergelijks, heb het niet zo op 2e hands spullen.
sommige reacties die eronder staan zijn zo simpel, maar zo geniaal.
I like the sax solo at 41:38
The book was better.
Als wij bij ons proefwerk over GB, dus niet engels maar het land. De naam van dit drop in Wales kennen:
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch en ook correct kunnen spellen. Krijgt diegene een heel punt op zijn pw erbij
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch en ook correct kunnen spellen. Krijgt diegene een heel punt op zijn pw erbij
Dan valt Waspik nog wel meewrote:Als wij bij ons proefwerk over GB, dus niet engels maar het land. De naam van dit drop in Wales kennen:
Opschrijven op een spiekbriefje duswrote:Als wij bij ons proefwerk over GB, dus niet engels maar het land. De naam van dit drop in Wales kennen:
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
Dat is de langste plaatsnaam van de wereld wij kregen die ook als bonuswrote:Opschrijven op een spiekbriefje duswrote:Als wij bij ons proefwerk over GB, dus niet engels maar het land. De naam van dit drop in Wales kennen:
Het moet wel een groot spiekbriefje zijn + je moet elke keer kijken bij welke letter je bent gebleven.
Llan/fair/pwll/gwyn/gyll/gogery/chwyrn/drob/wllllant/ysiliog/ogog/och
typ ik het zo?
typ ik het zo?
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
Dat zou inderdaad kunne. of je leert het zowrote:Llan/fair/pwll/gwyn/gyll/gogery/chwyrn/drob/wllllant/ysiliog/ogog/och
typ ik het zo?
Kan jij niet lezen ofso?
&
Karnavel. Wat een gekke naam, die kan ik nooit onthouden
Kan. Ja of eigenlijk, kan dat wel?wrote:Dat zou inderdaad kunne. of je leert het zowrote:Llan/fair/pwll/gwyn/gyll/gogery/chwyrn/drob/wllllant/ysiliog/ogog/och
typ ik het zo?want afkijke mag niet:P
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
Haha
Karnaval die kan ik nooit onthoude 
de bazen van mijn jeugd.wrote:Bassie & Adriaan![]()
Haha dit is toch simpel manwrote:Als wij bij ons proefwerk over GB, dus niet engels maar het land. De naam van dit drop in Wales kennen:
Ik heb hier alle DVD's van ze liggenwrote:de bazen van mijn jeugd.wrote:Bassie & Adriaan![]()
B
What the fuuuuuuuuck is wrong with my eyes (blijf naar de zwarte stip in het midden kijken)

C
meer vanwrote:Llan/fair/pwll/gwyn/gyll/gogery/chwyrn/drob/wllllant/ysiliog/ogog/och
typ ik het zo?
Llan/fair/pwll/gwyn/gyll/go/gery/chwyrn/drob/wlllant/ysilio/go/go/go/ch
En dan zou ik het zo uitspreken
Lan fair powell gwen gill go gary schwern derop williant ysillio go go go ach
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
5,491 postssince 2010
Zie een errorwrote:What the fuuuuuuuuck is wrong with my eyes (blijf naar de zwarte stip in het midden kijken)
Ik scoor extreem laag op de Asperger syndroom test: http://www.aspergersyndroom.nl/index.ph ... &Itemid=13
Vervelend man.wrote:Ik scoor extreem laag op de Asperger syndroom test: http://www.aspergersyndroom.nl/index.ph ... &Itemid=13