Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024 2,771 postssince 2010
Dysphoria wrote:waar kom je vandaan dan?
School... Fontys Eindhoven
D
123
Last edited by Dysphoria on , edited 1 time in total.
Donateur
last seen Sep 2014 17,095 postssince 2010
Tsja..
D
456
Last edited by Dysphoria on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015 4,952 postssince 2011
Wtfuuuu? Leg uit?
E
Ruubiie wrote:Wtfuuuu? Leg uit?
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024 2,771 postssince 2010
I dont follow
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014 5,491 postssince 2010
Het grote almachtig zever topic #2
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025 4,240 postssince 2010
Dysphoria wrote:GOD GOD GOD GODVERDOMME KUT ROBERTTT :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Hardtraxx Veteran
Ik gok een PM met de vraag of Robert hem speakers kan leveren o.i.d.
Donateur
last seen Oct 2014 3,747 postssince 2008
Ruubiie wrote:Ik gok een PM met de vraag of Robert hem speakers kan leveren o.i.d.
zo'n soort pm kreeg ik van Dys ook al, maar hij bedoelt het goed die arme jongen :P
Last edited by Black Sunrise on , edited 1 time in total.
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021 6,527 postssince 2011
I don't get a fuck of it.
Donateur
JMS Events. Iemand het hele verhaal gevolgd?? Check dit:
https://partyflock.nl/party/218445:Hard ... ntity.html
Last edited by Black Sunrise on , edited 1 time in total.
Donateur
:)
Last edited by roberttt on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025 16,532 postssince 2009
Anders zet je dat hier even lekker neer <_< Laat dit forum anders nog lekker openblijven en niet opgemerkt worden door de AIVD als mogelijke illegale autodealer zaak voor kentekens >.<
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021 6,527 postssince 2011
Black Sunrise wrote: Dys is aan het rond pm'en voor dealers die aan huis bezorgen of adres die het via TNT opsturen.
Heb hem aangeraden gewoon maar in z'n omgeving rond te vragen. Overigens hoort dit niet in dit topic thuis, dus laten we een ander onderwerp aansnijden:

JMS Events. Iemand het hele verhaal gevolgd?? Check dit:
https://partyflock.nl/party/218445:Hard ... ntity.html

Wij houden een feest! Als je wil draaien dan zeg je het maar, zetten we je in de line-up!
Is dat serieus wat daar gebeurd?

Wat onprofessioneel om dit in een forum te doen wat iedereen kan lezen.

Maar er staat nu al een hele line up online.­ En je hebt t over een informatiedag, maar blijkbaar weten de dj's dit niet.­
Dit soort zaken regel je op de achtergrond.­ En als jr alles geregeld hebt breng je het de wereld in.­ Nu krijg je verkeerde negativiteit, dit kan je dj's, bezoekers en je naam als organisatie kosten

Dit dus, werd gezegd op pf. Wat een vage boel :oh:
Donateur
Heel vaag verhaal allemaal inderdaad, maar wel komisch om te lezen :corn: :corn: :corn:
Hardtraxx Crew
last seen 28 minutes ago 30,644 postssince 2010
Black Sunrise wrote:Heel vaag verhaal allemaal inderdaad, maar wel komisch om te lezen :corn: :corn: :corn:
Hahah heb het net allemaal even doorgelezen. Wat een wazig verhaal en schandalig dat je zo een feest moet organiseren :P
Hardtraxx Veteran
Chukkels wrote:Anders zet je dat hier even lekker neer <_< Laat dit forum anders nog lekker openblijven en niet opgemerkt worden door de AIVD als mogelijke illegale autodealer zaak voor kentekens >.<
Net alsof de AIVD tig van rechercheurs á 100euro/uur op zoiets kleinschaligs gaan zetten, en hier word toch niet gedeeld.. AIVD gaat liever achter grootschalige projecten aan.
Donateur
Ruubiie wrote:
Chukkels wrote:Anders zet je dat hier even lekker neer <_< Laat dit forum anders nog lekker openblijven en niet opgemerkt worden door de AIVD als mogelijke illegale autodealer zaak voor kentekens >.<
Net alsof de AIVD tig van rechercheurs á 100euro/uur op zoiets kleinschaligs gaan zetten, en hier word toch niet gedeeld.. AIVD gaat liever achter grootschalige projecten aan.

En dat kan jij met zekerheid zeggen? :P
Hardtraxx Veteran
Lijkt me vrij logisch, je hoort ook nooit ergens dat er een kleine dealer is opgepakt die meer dan 15 pillen in zijn bezit heeft, oké.. Die wortel dan wel met carnaval maar dat is dan ook weer meer om de humor ervan.. :thumbup:
Donateur
Nee je hoort dat niet omdat het niet 'nieuws' waardig is.. Tenzij het in een wortel pak is.. Maar daarom gebeurd het wel :p
E
Ruubiie wrote:
:whistle:
Hardtraxx Veteran
Ja, als je captain obvious gaat spelen wel ja, maar er is hier niemand die in het openbaar hier neerzet van goh, ik heb 1700 speakers te koop, pm me maar voor prijzen en dat soort dingen..

Heb trouwens een meeting-ideeën topic voor The Qontinent 2012 geopend! :
The Qontinent 2012 (Meetingtopic!)
Donateur
Ruubiie wrote:Ja, als je captain obvious gaat spelen wel ja, maar er is hier niemand die in het openbaar hier neerzet van goh, ik heb 1700 speakers te koop, pm me maar voor prijzen en dat soort dingen..
Ik heb 10.000 speakers te koop, pm me maar voor prijzen :whistle:

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 53 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 28 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago