Pff, wie heeft in godsnaam die verstandskiezen bedacht.wrote:Ja na 2 weken ging het eten aan de andere kant eindelijk weer, nu kan ik er weer fatsoenlijk eten. Links doet het nu alleen maar pijn
Ik niet haha, maar gelukkig heb ik er nu geen meer 
Zul je altijd zien dat de tandarts ze er uit wil halen als m'n zomervakantie begint. Eerste 2 weken niet normaal kunnen genieten van de vakantie.
Qua eten tenminste. 
Doet pijn aan mijn kaakje als ik hem beweeg.wrote:Ach je proeft het toch nog steeds als je het maar aan een kant kauwt?Het is wel te doen hoor, genieten is anders maarja vroeg of laat moet het toch gebeuren (bij d meesten dan..)
C
Damn, oude pitcherplaatjes zijn toch best goed... Titan, Centroid, karma...
A
GET YOUR BODIES UP AND DAAAAAANCEwrote:PUMP IT LOUUUUD
TUU TUUUUUUUU TUU TUUUUUU
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
C
Hopelijk draait die echt die ouwe platen van hem... genieten op Massive
Ik ben echt in een dikke troll-bui vandaag... Alleen is niet iedereen er even blij mee vrees ik 
D
Goedemiddag!
Het is altijd lente in de zomer van de tandarts-assistente 
E
wrote:Het is altijd lente in het bed van de tandarts-assistente
TOET! Broek uitwrote:wrote:Het is altijd lente in het bed van de tandarts-assistente
D
wrote:TOET! Broek uitwrote:wrote:Het is altijd lente in het bed van de tandarts-assistente
Dysphoria, wanneer ga jij eens bekend maken wie je bent?
D
Wie ben jij dan?
Check m'n fb maar. Maar dat is geen antwoord op mijn vraagwrote:Wie ben jij dan?
D
Wat wil je weten?
E
hoe dat jij heet en hoe je eruit ziet.
Wij zullen je heus niet uitlachen.
Wij zullen je heus niet uitlachen.
Hoe oud ben je? Ben je een jongen of een meisje? Waar woon je? Of post een foto, want je welkom-topic was ook niet echt uitgebreid.
wrote:Het is altijd lente in de zomer van de tandarts-assistente
Lente in de zomer. In Nederland wel.