Goedemorgen, mijn kussen zit onder het bloed

Bloedneus?wrote:Goedemorgen, mijn kussen zit onder het bloed![]()
Bloedneus?wrote:Goedemorgen, mijn kussen zit onder het bloed![]()
wrote:Zo kut als je de hele nacht loopt te piekeren over van alles en nog wat. Waarom doe ik dat dan niet overdag

Ja idd, denk je een keer vroeg te gaan slapen, krijg je dat weerwrote:Zo kut als je de hele nacht loopt te piekeren over van alles en nog wat. Waarom doe ik dat dan niet overdag
Verstandskiezen uitgesneden en het bloedde nog een beetjewrote:Bloedneus?wrote:Goedemorgen, mijn kussen zit onder het bloed![]()
Trekken ze die er normaal niet uit?wrote:Verstandskiezen uitgesneden en het bloedde nog een beetjewrote:Bloedneus?wrote:Goedemorgen, mijn kussen zit onder het bloed![]()
Zo erg is het bij mij nog niet. Maar recht is anders haha. Had een tijdje dat ik hele tijd mn wang kapot beet als ik ging eten.wrote:bij mij gingen de onderste verstandskiezen geheel de verkeerde kant op, soort van horizontaal
Hallo Pedrowrote:Mogge HT'ers
Bwaah klinkt kut, bij mij kwamen ze nog niet, je zag ze alleen op foto'swrote:Zo erg is het bij mij nog niet. Maar recht is anders haha. Had een tijdje dat ik hele tijd mn wang kapot beet als ik ging eten.wrote:bij mij gingen de onderste verstandskiezen geheel de verkeerde kant op, soort van horizontaalIs nu gelukkig niet meer zo.
Moest dat nou?wrote:Hallo Pedowrote:Mogge HT'ers
Haha, eten is toch niet lekker als je verdoving en al die zooi in je bek hebt.wrote:Uuh alles in 1 keer kan niet, want dan kun je niet meer eten. Zijn bij mij in 2x eruit gehaald. Eerst rechts en nu links.
alles door een rietje.... jwzwrote:Haha, eten is toch niet lekker als je verdoving en al die zooi in je bek hebt.wrote:Uuh alles in 1 keer kan niet, want dan kun je niet meer eten. Zijn bij mij in 2x eruit gehaald. Eerst rechts en nu links.
Haha, alles in de blender! Fijn!wrote: alles door een rietje.... jwz
De andere keren dat ik verdoving had in mn mond, en dat was best vaak, haha, had ik verder die dag geen honger meer. Op zich wel goed voor mensen die willen afvallen natuurlijk. Mja dat wil ik niet haha. 2 weken?wrote:@Parvuz, je krijgt toch wel honger. En na een paar uurtjes is de verdoving eruit en krijg je hongen. Ik kon pas weer na 2 weken aan de kant bijten waar de tanden eruit waren, dus..
Ik heb niet zo'n middeltje gekregen, gebruik nu wel van dat poeder, uhh ibuprofen.