hmm, pak ik me schaatsen wel
Lopend schijnt ook goed te doen te zijnwrote:hmm, pak ik me schaatsen wel
Vliegtuig uiteraard
Lopend schijnt ook goed te doen te zijnwrote:hmm, pak ik me schaatsen wel
wordt alles voor je betaald?wrote:Lopend schijnt ook goed te doen te zijnwrote:hmm, pak ik me schaatsen wel![]()
Vliegtuig uiteraard
Doet me denken aan Herman Finkers.wrote:Lopend schijnt ook goed te doen te zijnwrote:hmm, pak ik me schaatsen wel![]()
Vliegtuig uiteraard
Uiteraard mijn vriend, uiteraard...wrote: wordt alles voor je betaald?
Smoesjeswrote:Hoi, long time no see*ik heb het te druk*
Let's go for 44444wrote:En we hebben alweer 40000 posts gehad
Nee is echtwrote:Smoesjes
Hoe was DM?wrote:Hoi, long time no see*ik heb het te druk*
alwayswrote:Hahaha Darkie gaat looswrote:ik schrik nooitwrote:Eensch met almighty.
Ik lach ook om hostel en saw, puur omdat ik er niks anders mee kanIk kan tegen visuele goorheid en dergelijken, dus saw enzo zijn instant niks aan meer voor mij.
Daarintegen, gister the Woman In Black dus gezien.
Wat een vette horror was dat, Eng, goeie spanningsopbouw, dat vreselijke klote wijf dat je telkens laat schrikken.lach me altijd dood om hoe vreselijk ze eruit zien
maar vannacht nog een x The Grudge en Paranormal Activity kijken! bier derbai!!! en lekker filmpie kieken
ga alsjeblieft niet skieeeen. en vooral niet off-piste.wrote:Onderweg naar winterberg, hopelijk ligt der nog wat sneeuw.
Tot vrijdag jongens!
daarom... hostel en saw zijn slacht-horror en daar hou ik echt van,, vn mij mag het bij de comediewrote:slacht horror vind k echt lachwekkend idd![]()
spooky horror is weer iets totaal anders waar k soms nog wel is een btje schrik op 1 of 2 momentjes![]()
en dat zijn de beste films om samen met een chick te kijke
Nou, het ging in ieder geval meer los dan in Dieka toen :p maar Coone en Profite zijn echt heldenwrote:Hoe was DM? Zeker saai zonder mij?
Hahaha, dat was ook niet zo heel moeilijk haha. Als er 5 man los gingen op DM ging het al meer los dan in Dieka.wrote:Nou, het ging in ieder geval meer los dan in Dieka toen :p maar Coone en Profite zijn echt heldenwrote:Hoe was DM? Zeker saai zonder mij?vette sets! En daarna heb ik nog lekker bijna 2 uur op de stoeltjes gezeten want de rest was niet echt mijn ding... Maar 't was prima hoor