gisternacht Final Destination 5 gekeken.. nou jezus wel zieke moorden maar weer doodgelache maar viel mwe toch vies tegen had er iets meer van verwacht
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
A
Imo Final Destination is meer komedie dan horror
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
ja maar ik lach me ook dood om saw en Hostel.. vieze ranzige films maar vind het geniaalwrote:Imo Final Destination is meer komedie dan horror
maar idd final destination valt niet echt onder horror maar meer onder komedie ja
A
Dat noem ik kut-horror, Darkie.wrote: ja maar ik lach me ook dood om saw en Hostel.. vieze ranzige films maar vind het geniaal
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
is geen kut-horrorwrote:Dat noem ik kut-horror, Darkie.wrote: ja maar ik lach me ook dood om saw en Hostel.. vieze ranzige films maar vind het geniaalInsidious, Paranormal Activitie en The Grudge zijn meer mijn straatje
kijken of ik daar me ook dood om kan lachen
EDIT: noem me nou geen DARKIE dan
Last edited by Forbidden Phobia on , edited 1 time in total.
D
Goedemiddag! 
Eensch met almighty.
Ik lach ook om hostel en saw, puur omdat ik er niks anders mee kan
Ik kan tegen visuele goorheid en dergelijken, dus saw enzo zijn instant niks aan meer voor mij.
Daarintegen, gister the Woman In Black dus gezien.
Wat een vette horror was dat, Eng, goeie spanningsopbouw, dat vreselijke klote wijf dat je telkens laat schrikken.
Ik lach ook om hostel en saw, puur omdat ik er niks anders mee kan
Wat een vette horror was dat, Eng, goeie spanningsopbouw, dat vreselijke klote wijf dat je telkens laat schrikken.
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
ik schrik nooitwrote:Eensch met almighty.
Ik lach ook om hostel en saw, puur omdat ik er niks anders mee kanIk kan tegen visuele goorheid en dergelijken, dus saw enzo zijn instant niks aan meer voor mij.
Pff, net wat gegeten in de mn pauze. Misschien had ik dat niet moeten doen. Nu begint m'n maag weer op te spelen. 
Moggeee, ook weer eens op hardtraxx na een dikke 2 dagen niet aanwezig te zijn geweest 
1e dag van de vakantie kan beginnen
1e dag van de vakantie kan beginnen
A
Hahaha Darkie gaat looswrote:ik schrik nooitwrote:Eensch met almighty.
Ik lach ook om hostel en saw, puur omdat ik er niks anders mee kanIk kan tegen visuele goorheid en dergelijken, dus saw enzo zijn instant niks aan meer voor mij.
Wat een vette horror was dat, Eng, goeie spanningsopbouw, dat vreselijke klote wijf dat je telkens laat schrikken.lach me altijd dood om hoe vreselijk ze eruit zien
maar vannacht nog een x The Grudge en Paranormal Activity kijken! bier derbai!!! en lekker filmpie kieken
D
Zwarte Zon, ik las ergens dat je binnenkort in het buitenland gaat draaien?
Klopt, 17 November in St. Jakobshallen in het altijd mooie Zwitserlandwrote:Zwarte Zon, ik las ergens dat je binnenkort in het buitenland gaat draaien?
Onderweg naar winterberg, hopelijk ligt der nog wat sneeuw.
Tot vrijdag jongens!
Tot vrijdag jongens!
Have funwrote:Onderweg naar winterberg, hopelijk ligt der nog wat sneeuw.
Tot vrijdag jongens!
Oow en we zitten op Pagina 1600 zie ik net
D
November pas... gloeiende!wrote:Klopt, 17 November in St. Jakobshallen in het altijd mooie Zwitserlandwrote:Zwarte Zon, ik las ergens dat je binnenkort in het buitenland gaat draaien?
Het duurt misschien nog ffies, maar dan heb je ook watwrote:November pas... gloeiende!wrote: Klopt, 17 November in St. Jakobshallen in het altijd mooie Zwitserland
D
Krijg je dan alles vergoed? Of hoe werkt dat?wrote:Het duurt misschien nog ffies, maar dan heb je ook watwrote:November pas... gloeiende!wrote: Klopt, 17 November in St. Jakobshallen in het altijd mooie Zwitserland
Hoi!wrote:Hallo Hardtraxx
Nu al zin om vanavond VI te kijken.
Vrijdag waren ze echt in topvorm haha.
Vrijdag waren ze echt in topvorm haha.
D
Twitter is mogelijk overbelast of ondervindt een tijdelijke verstopping.

dan moet er natuurlijk een Fries met je mee om je te ondersteunenwrote:Klopt, 17 November in St. Jakobshallen in het altijd mooie Zwitserlandwrote:Zwarte Zon, ik las ergens dat je binnenkort in het buitenland gaat draaien?
https://partyflock.nl/party/218445:Hard ... ntity.htmlwrote: dan moet er natuurlijk een Fries met je mee om je te ondersteunen
Check het uit
Friezen worden daar niet meer toegelaten, het Vriest daar al genoeg...
badum tsss
hoe ga je erheen?wrote:https://partyflock.nl/party/218445:Hard ... ntity.htmlwrote: dan moet er natuurlijk een Fries met je mee om je te ondersteunen
Check het uit
Friezen worden daar niet meer toegelaten, het Vriest daar al genoeg...
badum tsss