een troll, 100%wrote:Hahahahahaha wat voor achterlijke debiel heeft zich nu weer geregistreerd. Hans Erik 3
C
Gvd was ik nou maar een dag eerder thuis. Is zo ver nog niet en 15+ dus zouden mijn ouders niet moeilijk over doenwrote:https://partyflock.nl/party/218199:Impulse.htmlwrote:Wut? komt nosferatu in een jongerencentrumwrote:Vanavond naar Nosferatu... komt hier in jongerencentrum =)
boeit toch niet waar hij draait ofwel?
C
Hah, jij baalt...wrote:Gvd was ik nou maar een dag eerder thuis. Is zo ver nog niet en 15+ dus zouden mijn ouders niet moeilijk over doen
er zijn wellis vaker van die feestjes daar... is wel lachen!
A
Wie is Hans Erik 3? 
Wss gewoon een hardtraxxer in een troll moodwrote:Wie is Hans Erik 3?
C
dat of ik pm je tegen die tijd...wrote:Ga t in de gaten houden op pf
Vond die vergelijking van thera met een paard wel heldig 
Kan ookwrote:dat of ik pm je tegen die tijd...wrote:Ga t in de gaten houden op pf
Just don't feed the troll, if you feed the troll on the internet, you feed the troll for real.wrote:Wss gewoon een hardtraxxer in een troll moodwrote:Wie is Hans Erik 3?hij pakt precies de punten die de meerderheid van hardtraxx waarderen en gaat daar extreem tegen in
A
Het was wel even lachen
D
daflusherz
It's back!
It's back!
D
Kan iemand mij die avatar even uitleggen? Ik heb volgens mij iets gemist. 
C
Hans erik 3 vergeleek Thera met een paard..wrote:Kan iemand mij die avatar even uitleggen? Ik heb volgens mij iets gemist.
D
Gaat lekker hier.
Man blijft ook maar terugkomen. Wat een zooitje meteen. Maar goed. Wordt nu geregeld.
C
Jor-D is de man die zorgt voor een goede IP-BAN!
ip bannen heeft tegenwoordig helemaal geen nut meer, met al die proxy websites. Je kan beter een tijdelijke admin/mod verificatie aanzetten
pff ben even weg gebeurd dit.. blijkt Hardtraxx kan niet zonder roberttt
E
dat bedoel ik. beter ga ik nieuwe leden eerst screenen....