Wat is er gebeurt?wrote:Ga je morgen op vakantie.. staat het ineens op losse schroeven door zeer slecht nieuws.. lekker klote. Rot dat het gebeurd, maar helemaal klote dat het gebeurd voor een vakantie.
Dit neem ik aan.wrote:Wat is er gebeurt?wrote:Ga je morgen op vakantie.. staat het ineens op losse schroeven door zeer slecht nieuws.. lekker klote. Rot dat het gebeurd, maar helemaal klote dat het gebeurd voor een vakantie.
Oh waitwrote:Andere user? Of is dat familie?
Wat zou Strike een vette track zijn als opkom muziek voor een voetbalclub. Haha. Dan krijg je de tegenstander wel bang en zit de sfeer er gelijk goed in. Vooral in derby's. 
bang?wrote:Wat zou Strike een vette track zijn als opkom muziek voor een voetbalclub. Haha. Dan krijg je de tegenstander wel bang en zit de sfeer er gelijk goed in. Vooral in derby's.
straks staan ze met ze alle te springen
doe dan partyraiser - dancing on your grave
Ik bedoel die sfeer die er in zit in Strike. Zo net voor ze opkomen. Spanning opbouwen. Jij snap?wrote:bang?wrote:Wat zou Strike een vette track zijn als opkom muziek voor een voetbalclub. Haha. Dan krijg je de tegenstander wel bang en zit de sfeer er gelijk goed in. Vooral in derby's.
straks staan ze met ze alle te springen![]()
doe dan partyraiser - dancing on your grave
View on YouTubewrote:Wat zou Strike een vette track zijn als opkom muziek voor een voetbalclub. Haha. Dan krijg je de tegenstander wel bang en zit de sfeer er gelijk goed in. Vooral in derby's.
Agreed.
je kan ook gewoon naakt het veld opkomen
moe jij is kijken hoe snel de tegenstander verdwenen is
moe jij is kijken hoe snel de tegenstander verdwenen is
Oma van me nichtjes en neefjes ligt op sterven.. (dus niet mijn oma..) maar vakantie gaat niet door als ze vandaag of morgen overlijd..wrote:Wat is er gebeurt?wrote:Ga je morgen op vakantie.. staat het ineens op losse schroeven door zeer slecht nieuws.. lekker klote. Rot dat het gebeurd, maar helemaal klote dat het gebeurd voor een vakantie.
Ik krijg alleen maar drank voor mn verjaardag. Wtf heb ik voor "naam" dan 
Ach lange mensen kunnen meer hebbenwrote:Ik krijg alleen maar drank voor mn verjaardag. Wtf heb ik voor "naam" dan
Idd, sterkte. Hoop voor jullie dat ze niet overlijd in de vakantie.wrote:Sterkte ermee manwrote: Oma van me nichtjes en neefjes ligt op sterven.. (dus niet mijn oma..) maar vakantie gaat niet door als ze vandaag of morgen overlijd..
D
Goedemiddag!
Weekje vakantie.
Weekje vakantie.
Geef mij dan maar de The Sickest Squad & Lenny Dee versie 
4, 3, 2, 1 ... STRIKE LIKE A MOTHERFUCKER!
4, 3, 2, 1 ... STRIKE LIKE A MOTHERFUCKER!
isaac na dirty workz
http://www.youtube.com/watch?v=kuwZtx4q ... e=youtu.be
Jep haha. Kan best snel.wrote:Haha net even mee bezig geweest?
1: verkeerde topicwrote:isaac na dirty workz
2: was allang geplaatst
niks wat je hier plaats is verkeerd geloof ik
D
broek uit
Sorry.
Sorry.
Hahahahahaha wat voor achterlijke debiel heeft zich nu weer geregistreerd. Hans Erik 3 
Denk dat het een troll is aan zijn fanatieke "90% van hardtraxx is het NIET met hem eens" reacties te zien