Dan is het goedwrote:Eén hand aan het stuur, en ik reed maar 25.
OPROEP: Kom eens in de chat iedereen, die is deaud
Dan is het goedwrote:Eén hand aan het stuur, en ik reed maar 25.
Je ziet hem wel verschijnen dan, zo nog even naluisterenwrote:Als die online komt gaat hij zeker geluisterd worden. Zijn allemaal nummers uit de tijd dat ik nog vooral hardstyle luisterde
Echt een prestatie!wrote:Gefeliciteerd met je heftruck bewijs
Heftruck is opzich nog best lastig... ladingen inschatten, hoogtes en dieptes (vooral in stellingen) en de veiligheid van jezelf maar ook een ander bewarenwrote:Echt een prestatie!wrote:Gefeliciteerd met je heftruck bewijs
Net zoiets als je veterstrik bewijs toch?
stoute knul niet zo gemeen doenwrote:Echt een prestatie!wrote:Gefeliciteerd met je heftruck bewijs
Zoiets als fietsen, maar dan anders?wrote:Heftruck is opzich nog best lastig... ladingen inschatten, hoogtes en dieptes (vooral in stellingen) en de veiligheid van jezelf maar ook een ander bewarenwrote:Echt een prestatie!wrote:Gefeliciteerd met je heftruck bewijs
Dat mag ik ook wel eens.wrote:
stoute knul niet zo gemeen doen
Ik moest lachenwrote:Echt een prestatie!wrote:Gefeliciteerd met je heftruck bewijs
Ik ook niet.wrote:Ik moest lachenwrote:Echt een prestatie!wrote:Gefeliciteerd met je heftruck bewijs
Net zoiets als je veterstrik bewijs toch?![]()
Ik heb m'n veterstrik bewijs niet eens trouwens, dus ik mag niks zeggen.
Hahahahahahawrote:Ik moest lachenwrote:Echt een prestatie!wrote:Gefeliciteerd met je heftruck bewijs
Net zoiets als je veterstrik bewijs toch?![]()
Ik heb m'n veterstrik bewijs niet eens trouwens, dus ik mag niks zeggen.
True, dat zeker.wrote:Haha ja als je het zo bekijkt wel, maar het is toch weer iets waar je je hele leven profijt van hebt en voor de meeste jongeren is het wel echt een doel wat ze hebben, voor mij wel althans. Alleen ben ik erachter gekomen dat ik geen geboren chauffeur ben volgens mij. Althans niet zo'n veilige, volgens m'n instructeur kijk ik veel te weinig, juist het punt waar je bij je examen op afgerekend wordt.
Mooie post hahawrote:True, dat zeker.wrote:Haha ja als je het zo bekijkt wel, maar het is toch weer iets waar je je hele leven profijt van hebt en voor de meeste jongeren is het wel echt een doel wat ze hebben, voor mij wel althans. Alleen ben ik erachter gekomen dat ik geen geboren chauffeur ben volgens mij. Althans niet zo'n veilige, volgens m'n instructeur kijk ik veel te weinig, juist het punt waar je bij je examen op afgerekend wordt.
Je kan het beter zo bekijken. Autorijden op normaal niveau (B) is een soort van MBO ofzo. Vrachtwagen is HBO en chemisch transport is uni.
Het klopt van geen kant, maar ik vond het wel leuk om neer te zetten.
Ik had precies hetzelfde hoor monsieur Ikkijklieverniet, maar nu zit het er zo in gebakken dat ik er niet meer vanaf kom en dus een zeer veilig coureur ben op die ene boom na die ik eens heb getroffen door middel van achteruit rijden zonder door te hebben dat een boom mij wilde knuffelen.
Dat is een ernstig lange zin.
Een veterstrikdiploma?wrote:Haha ja als je het zo bekijkt wel, maar het is toch weer iets waar je je hele leven profijt van hebt
Tractor rijden LWO? Maar ik doe VWOwrote:True, dat zeker.wrote:Haha ja als je het zo bekijkt wel, maar het is toch weer iets waar je je hele leven profijt van hebt en voor de meeste jongeren is het wel echt een doel wat ze hebben, voor mij wel althans. Alleen ben ik erachter gekomen dat ik geen geboren chauffeur ben volgens mij. Althans niet zo'n veilige, volgens m'n instructeur kijk ik veel te weinig, juist het punt waar je bij je examen op afgerekend wordt.
Je kan het beter zo bekijken. Autorijden op normaal niveau (B) is een soort van MBO ofzo. Vrachtwagen is HBO en chemisch transport is uni.
Ik had precies hetzelfde hoor monsieur Ikkijklieverniet, maar nu zit het er zo in gebakken dat ik er niet meer vanaf kom en dus een zeer veilig coureur ben op die ene boom na die ik eens heb getroffen door middel van achteruit rijden zonder door te hebben dat een boom mij wilde knuffelen.
Het gaat meer om het het vermogen qua cognitie wat ervoor nodig zou kunnen zijn. Maarja, VWO is een mooi opstapje naar de hel wat dat betreft.wrote:Tractor rijden LWO? Maar ik doe VWOwrote:True, dat zeker.wrote:Haha ja als je het zo bekijkt wel, maar het is toch weer iets waar je je hele leven profijt van hebt en voor de meeste jongeren is het wel echt een doel wat ze hebben, voor mij wel althans. Alleen ben ik erachter gekomen dat ik geen geboren chauffeur ben volgens mij. Althans niet zo'n veilige, volgens m'n instructeur kijk ik veel te weinig, juist het punt waar je bij je examen op afgerekend wordt.
Onzin zelfs als je blind bent heb je altijd nog je oren. Wanneer je vrachtwagens hoort toeteren weet je dat je moet remmen. Wanneer je iets hoort op je voorruit weet je dat je te laat was.wrote:Dank u jongeman!
Op den duur wordt het puur automatisme. Wat bij mij hielp, was ook meekijken terwijl het niet nodig was.
Je doorloopt verschillende stadia van leren hier.
Onbewust Onbekwaam
Bewust Onbekwaam
Onbewust Bekwaam
Bewust Bekwaam
Je beseft dat je op het tweede niveau zit. Nu nog naar het derde. In het vierde rol je pas later na al die kansloze rijlessen. Je komt er uiteindelijk wel, tenzij je blind bent. Kijken wordt dan nog lastig.
Wat jij zegtwrote:Ik snap wat je bedoeld inderdaad met die stadia. En zoals je al zegt, er zijn zoooo veel mensen die een rijbewijs hebben, het is eerder een prestatie als je hem niet haalt dan wel haha.
Ik heb toch echt het idee dat kijken lastig is wanneer je blind bent.wrote:
Onzin zelfs als je blind bent heb je altijd nog je oren. Wanneer je vrachtwagens hoort toeteren weet je dat je moet remmen. Wanneer je iets hoort op je voorruit weet je dat je te laat was.
Oke, leuk man.wrote:Nou, ik ga m'n laatste kwartier in als tiener, heb mezelf wel een leuk kado'tje gegeven alvast! Lekker selectie voetballen zaterdag
Sarcasme ten topwrote:Oke, leuk man.wrote:Nou, ik ga m'n laatste kwartier in als tiener, heb mezelf wel een leuk kado'tje gegeven alvast! Lekker selectie voetballen zaterdag
Hahawrote:Wat jij zegtwrote:Ik snap wat je bedoeld inderdaad met die stadia. En zoals je al zegt, er zijn zoooo veel mensen die een rijbewijs hebben, het is eerder een prestatie als je hem niet haalt dan wel haha.
Pure liefde hier.
Zie je, ik kan ook lief doen indien nodig.
Op naar Rebirth, het eerste festival waar ik naar toe ga dit jaar om de liefde voor de muziek te delen.