Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1508, 1509, 1510, 1511, 1512, 1513, 1514 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:18 

Hardtraxx Crew

stefaneke schreef:
Eén hand aan het stuur, en ik reed maar 25 -.-.

Dan is het goed :P

OPROEP: Kom eens in de chat iedereen, die is deaud xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:28 

Bierkoning

Draidy schreef:
Als die online komt gaat hij zeker geluisterd worden. Zijn allemaal nummers uit de tijd dat ik nog vooral hardstyle luisterde

Je ziet hem wel verschijnen dan, zo nog even naluisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Gefeliciteerd met je heftruck bewijs :thumbup:

Echt een prestatie!

Net zoiets als je veterstrik bewijs toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:37 

Olijfboompje schreef:
Daveytl schreef:

Echt een prestatie!

Heftruck is opzich nog best lastig... ladingen inschatten, hoogtes en dieptes (vooral in stellingen) en de veiligheid van jezelf maar ook een ander bewaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Daveytl schreef:

Echt een prestatie!

stoute knul niet zo gemeen doen :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:39 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Olijfboompje schreef:
Daveytl schreef:

Echt een prestatie!

Heftruck is opzich nog best lastig... ladingen inschatten, hoogtes en dieptes (vooral in stellingen) en de veiligheid van jezelf maar ook een ander bewaren

Zoiets als fietsen, maar dan anders?
Wout1997 schreef:

stoute knul niet zo gemeen doen :nono:

Dat mag ik ook wel eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:42 

Bierkoning

Olijfboompje schreef:
Daveytl schreef:

Echt een prestatie!

Ik moest lachen :P

Ik heb m'n veterstrik bewijs niet eens trouwens, dus ik mag niks zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:49 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Olijfboompje schreef:
Daveytl schreef:

Echt een prestatie!

Ik ook niet.
Ook geen heftruckrijbewijs, maarja.

Ik vond het nou ook niet echt een prestatie toen ik mijn rijbewijs haalde. Ik gok dat een flinke hoeveelheid van de wereldbevolking dat ook heeft, dus dan zal het wel een laagdrempelig iets zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:50 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Olijfboompje schreef:
Daveytl schreef:

Echt een prestatie!

Hahahahahaha :lol: Eerst al de reactie van Olijf en dan de nog mooiere reactie van Pommerke :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:52 

Bierkoning

Haha ja als je het zo bekijkt wel, maar het is toch weer iets waar je je hele leven profijt van hebt en voor de meeste jongeren is het wel echt een doel wat ze hebben, voor mij wel althans. Alleen ben ik erachter gekomen dat ik geen geboren chauffeur ben volgens mij. Althans niet zo'n veilige, volgens m'n instructeur kijk ik veel te weinig, juist het punt waar je bij je examen op afgerekend wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:55 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Haha ja als je het zo bekijkt wel, maar het is toch weer iets waar je je hele leven profijt van hebt en voor de meeste jongeren is het wel echt een doel wat ze hebben, voor mij wel althans. Alleen ben ik erachter gekomen dat ik geen geboren chauffeur ben volgens mij. Althans niet zo'n veilige, volgens m'n instructeur kijk ik veel te weinig, juist het punt waar je bij je examen op afgerekend wordt.

True, dat zeker.

Je kan het beter zo bekijken. Autorijden op normaal niveau (B) is een soort van MBO ofzo. Vrachtwagen is HBO en chemisch transport is uni.

Het klopt van geen kant, maar ik vond het wel leuk om neer te zetten.

Ik had precies hetzelfde hoor monsieur Ikkijklieverniet, maar nu zit het er zo in gebakken dat ik er niet meer vanaf kom en dus een zeer veilig coureur ben op die ene boom na die ik eens heb getroffen door middel van achteruit rijden zonder door te hebben dat een boom mij wilde knuffelen.

Dat is een ernstig lange zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:00 

Bierkoning

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:

True, dat zeker.

Je kan het beter zo bekijken. Autorijden op normaal niveau (B) is een soort van MBO ofzo. Vrachtwagen is HBO en chemisch transport is uni.

Ik had precies hetzelfde hoor monsieur Ikkijklieverniet, maar nu zit het er zo in gebakken dat ik er niet meer vanaf kom en dus een zeer veilig coureur ben op die ene boom na die ik eens heb getroffen door middel van achteruit rijden zonder door te hebben dat een boom mij wilde knuffelen.

Mooie post haha :P

Nou ja ik heb er ook wel vertrouwen in dat dat kijken er nog wel in gaat zitten, ik ga me vanaf nu gewoon dwingen om elke keer fucking overdreven te kijken, dan wordt het vanzelf wel een gewoonte hopelijk. Maar ik vind het ook altijd moeilijk om me op veel dingen tegelijk te focussen (eigenlijk al bij 1 ding maar goed), en dat is vooral in het begin nogal belangrijk met auto rijden. Maarja komt wel goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:01 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Haha ja als je het zo bekijkt wel, maar het is toch weer iets waar je je hele leven profijt van hebt

Een veterstrikdiploma? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:03 

Hardtraxx Veteran

Dank u jongeman!

Op den duur wordt het puur automatisme. Wat bij mij hielp, was ook meekijken terwijl het niet nodig was.

Je doorloopt verschillende stadia van leren hier.

Onbewust Onbekwaam
Bewust Onbekwaam
Onbewust Bekwaam
Bewust Bekwaam

Je beseft dat je op het tweede niveau zit. Nu nog naar het derde. In het vierde rol je pas later na al die kansloze rijlessen. Je komt er uiteindelijk wel, tenzij je blind bent. Kijken wordt dan nog lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:07 

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:

True, dat zeker.

Tractor rijden LWO? Maar ik doe VWO :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:08 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:

True, dat zeker.

Tractor rijden LWO? Maar ik doe VWO :P

Het gaat meer om het het vermogen qua cognitie wat ervoor nodig zou kunnen zijn. Maarja, VWO is een mooi opstapje naar de hel wat dat betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:09 

Bierkoning

Ik snap wat je bedoeld inderdaad met die stadia. En zoals je al zegt, er zijn zoooo veel mensen die een rijbewijs hebben, het is eerder een prestatie als je hem niet haalt dan wel haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:10 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Dank u jongeman!

Op den duur wordt het puur automatisme. Wat bij mij hielp, was ook meekijken terwijl het niet nodig was.

Je doorloopt verschillende stadia van leren hier.

Onbewust Onbekwaam
Bewust Onbekwaam
Onbewust Bekwaam
Bewust Bekwaam

Je beseft dat je op het tweede niveau zit. Nu nog naar het derde. In het vierde rol je pas later na al die kansloze rijlessen. Je komt er uiteindelijk wel, tenzij je blind bent. Kijken wordt dan nog lastig.

Onzin zelfs als je blind bent heb je altijd nog je oren. Wanneer je vrachtwagens hoort toeteren weet je dat je moet remmen. Wanneer je iets hoort op je voorruit weet je dat je te laat was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:11 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik snap wat je bedoeld inderdaad met die stadia. En zoals je al zegt, er zijn zoooo veel mensen die een rijbewijs hebben, het is eerder een prestatie als je hem niet haalt dan wel haha.

Wat jij zegt :D

Pure liefde hier.
Zie je, ik kan ook lief doen indien nodig.

Op naar Rebirth, het eerste festival waar ik naar toe ga dit jaar om de liefde voor de muziek te delen.

mrazura schreef:

Onzin zelfs als je blind bent heb je altijd nog je oren. Wanneer je vrachtwagens hoort toeteren weet je dat je moet remmen. Wanneer je iets hoort op je voorruit weet je dat je te laat was.

Ik heb toch echt het idee dat kijken lastig is wanneer je blind bent.

Correct me if I'm wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:15 

Hardtraxx Veteran

Nou, ik ga m'n laatste kwartier in als tiener :P , heb mezelf wel een leuk kado'tje gegeven alvast! Lekker selectie voetballen zaterdag :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:15 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Nou, ik ga m'n laatste kwartier in als tiener :P , heb mezelf wel een leuk kado'tje gegeven alvast! Lekker selectie voetballen zaterdag :cool:

Oke, leuk man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:16 

Hardtraxx Veteran

Oh wacht daniel ik had je reactie even verkeerd gelezen. Ik zit in de auto dus ik moet even de prioriteit op de omgeving zetten en niet op hardtraxx, aldus de instruucteur. Slordig ben ik zegt hij nu, oei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:17 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:

Oke, leuk man.

Sarcasme ten top :P ? Of meen je dit uit de grond van je hart :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:23 

Bierkoning

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:

Wat jij zegt :D

Pure liefde hier.
Zie je, ik kan ook lief doen indien nodig.

Op naar Rebirth, het eerste festival waar ik naar toe ga dit jaar om de liefde voor de muziek te delen.

Haha ^^
Mijn liefde voor de muziek delen gaat nog even duren helaas, denk Loudness pas, maar dat is ook nog niet zeker. Moet even rustig aan doen wil ik m'n vakantie kunnen betalen over 2 maanden.

Setje is ook online trouwens, voor de 2007-2009 liefhebbers :D :
hardstyle/pommer-2007-2009-tribute-1-t23817.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:42 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke kansloze discussie voeren met meneertje koekepeertje! Af en toe.. Word je best wel eens moe van mensen. :thumbdown:
Vorige  1 ... 1508, 1509, 1510, 1511, 1512, 1513, 1514 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic