Davey heeft een vriendin

wrote:Davey heeft een vriendin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow dat, das wel balen ja...wrote:C02wrote:Wut?wrote:It's a sad day...
Hahahahahahahahahawrote:Davey heeft een vriendin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gehefeliciteert!wrote:Heftruck examen gehaalt!!!:D
View on YouTubewrote:Gehefeliciteert!wrote:Heftruck examen gehaalt!!!:D
Succeswrote:Mooi project dat we voor school hebben
We mogen de live registratie van Bevrijdingsfestival Leeuwarden doen![]()
Superveel zin in.
Scrubs is baas en Dr Cox een de grootste baas. Kelso de ekte baas en Ted de Eindbaaswrote:View on YouTubewrote:Gehefeliciteert!wrote:Heftruck examen gehaalt!!!:D
w8 voor de analfhbeten:wrote:Ik zit aan de afwasmachine. Loopt er een muis/rat over mijn huis heen. Oké. Dat verwacht je dus even niet. Keihard schrikmoment.
Was hem een stukje aan het verschuiven omdat hij niet waterpas stond, dus zat met mijn hand aan de onderkant van dat ding, lichtjes tillen en bewegen. Toen kwam dat beest over mijn hand heen wandelen. Heel bizar. Meteen rattengif overal neer gegooid.wrote:w8 voor de analfhbeten:wrote:Ik zit aan de afwasmachine. Loopt er een muis/rat over mijn huis heen. Oké. Dat verwacht je dus even niet. Keihard schrikmoment.
je zit aan de afwasmachine.
hmm oke
dan loopt er een muis/rat over je huis heen?
WTF?????
Congratz, ik mocht vandaag ook weer op stap. Godverdomme heel de winter nog niet gebeurt.wrote:Heftruck examen gehaalt!!!:D

Toch wel een handsfree foto hewrote:Congratz, ik mocht vandaag ook weer op stap. Godverdomme heel de winter nog niet gebeurt.wrote:Heftruck examen gehaalt!!!:D