Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1461, 1462, 1463, 1464, 1465, 1466, 1467 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:52 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Dj Skitzo schreef:
Ruubiie schreef:
Het komt ook meer omdat ik zoiets heb van: Shit, voor die 60euro pak ik 3 kleine feestjes waarvan de Line-up me meer aanstaat :D , m'n eventuele 1e grote feest van dit jaar word misschien pas 17 maart, Reverze :P wel grappig. Vorig jaar ben ik wel naar xQlusive en Hardbass geweest!

ik ga ook alleen maar naar hardbass omdat ik nog nooit een feesst in de hmh heb meegemaakt, pas vorig jaar 18 geworden namelijk

Je weet dat de HMH in A'dam is? en HardBass in het Gelredome in Arnhem morgen :P ?
Ja ben ook pas 19 hoor :P over 2 weekjes word ik alweer 20 jaartjes oud!

owja xd ik haal altijd alles door elkaar hè :lol: gelukkig ben ik de bob niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 22:04 

Terug uit de Ardennen,
man, man man, wat was dit VET!

Gehiked, boulderding, tokkelen, abseilen, steilewand klimmen, bergtocht... zeeeeer vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 22:08 

Hardtraxx Veteran

:worship: Na het luisteren van Sensation Anthem 2004, heb ik een To Do Before I Die erbij op mijn lijst: een Trance feest bezoeken! Lijkt me zoooooooo superdik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 22:23 

Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
Na het luisteren van Sensation Anthem 2004, heb ik een To Do Before I Die erbij op mijn lijst: een Trance feest bezoeken! Lijkt me zoooooooo superdik!

Doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 22:25 

Ruubiie schreef:
:worship: Na het luisteren van Sensation Anthem 2004, heb ik een To Do Before I Die erbij op mijn lijst: een Trance feest bezoeken! Lijkt me zoooooooo superdik!

ASOT :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 22:37 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
ASOT :cool:

Neen, ASOT word hem niet voor mij :P heb dan al een weekendje bij een vriend die dan alleen thuis is! (ouders gaan dus naar ASOT en maken er een weekend weg van)

J9_ schreef:
Doen!

Heb alleen niemand om mee te gaan :P niemand vind Trance leuk van m'n vriendengroep!! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 22:42 

jwz
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 22:59 

Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
Heb alleen niemand om mee te gaan niemand vind Trance leuk van m'n vriendengroep!!

Nee hier ook niet. Heb nu een paar mensen waarvan ik weet dat ze het vet vinden maar die wonen hier toch niet echt in de buurt. Dus als ik ergens heen wil en niemand wil mee ga ik lekker alleen, ik vermaak me wel :D ga denk ik ook alleen naar Full On Ferry in de Matrixx, niemand wil toch mee. m=Maar Aly & Fila komen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 23:00 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Ruubiie schreef:
Heb alleen niemand om mee te gaan niemand vind Trance leuk van m'n vriendengroep!!

Nee hier ook niet. Heb nu een paar mensen waarvan ik weet dat ze het vet vinden maar die wonen hier toch niet echt in de buurt. Dus als ik ergens heen wil en niemand wil mee ga ik lekker alleen, ik vermaak me wel :D ga denk ik ook alleen naar Full On Ferry in de Matrixx, niemand wil toch mee. m=Maar Aly & Fila komen :loving:

In je 1tje, ook niemand die je daar binnen dan kent? Dat lijkt me dan weer net niks eigenlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 23:07 

Hardtraxxer

Ken binnen wel mensen hoor, maar niet super veel ofzo. Maar ik vind het niet erg, voor Aly & Fila doe ik alles :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 23:10 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:

Idd, heb laatst m'n eerste trance live ervaring gehad (was geen trance-feest verder) en lijkt mij ook erg vet om een keer naar zo'n feest te gaan ^^
Ik denk dat ik het maar is een keer ga inplannen! A State Of Trance lijkt me ook erg vet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 23:11 

Hardtraxx Veteran

Wie doet er mee nou fuck it dit is beter voor jou, en voor jou!
Wie doet er mee we breken het hele gebouw!
Geef het rauw was je het vergeten dan weet je het nou!
Deze sound is compleet met Metz en Steen in the house!
wobwobwobwob! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 23:12 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Wie doet er mee nou fuck it dit is beter voor jou, en voor jou!
Wie doet er mee we breken het hele gebouw!
Geef het rauw was je het vergeten dan weet je het nou!
Deze sound is compleet met Metz en Steen in the house!
wobwobwobwob! :yay:

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 23:13 

Hardtraxx Crew

Henk-Jan schreef:
Ruubiie schreef:

Idd, heb laatst m'n eerste trance live ervaring gehad (was geen trance-feest verder) en lijkt mij ook erg vet om een keer naar zo'n feest te gaan ^^
Ik denk dat ik het maar is een keer ga inplannen! A State Of Trance lijkt me ook erg vet..

Dagjesmens
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 23:13 

Bierkoning

Ruubiie schreef:
Het komt ook meer omdat ik zoiets heb van: Shit, voor die 60euro pak ik 3 kleine feestjes waarvan de Line-up me meer aanstaat :D

Dit vind ik altijd van die rare redeneringen, je maakt op die kleine feesten toch ook genoeg geld op? Dus uiteindelijk ben je duurder uit met 3 kleine feesten dan met 1 grote hoor :P Maar het is idd wel een hoop geld, maar ik heb het er wel voor over, vooral 2 jaar geleden vond ik het echt een ge-wel-dig feest. (L)

J9_ schreef:
Ken binnen wel mensen hoor, maar niet super veel ofzo. Maar ik vind het niet erg, voor Aly & Fila doe ik alles :$

Je mag mij wel als date meenemen hoor :innocent:

Maar mij lijkt een groot trance feest idd ook geniaal, maar dan ook wel echt trance en niet van die half gare house die je tegenwoordig ook op trance feesten ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 23:16 

Een keer awakenings lijkt mij baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 23:17 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Henk-Jan schreef:
Ruubiie schreef:

Dagjesmens

Verbreding van smaak :cool:
Haat aan hardstyle tunnelvisie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 23:18 

Hardtraxx Veteran

:worship: Beter doen we dan met z'n alleen een Trance feestje! Als er toch veel animo voor is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 23:19 

Bierkoning

Ruubiie schreef:
:worship: Beter doen we dan met z'n alleen een Trance feestje! Als er toch veel animo voor is :thumbsup:

Dan neem ik wel het een en ander mee, lijkt me geniaal met die muziek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 23:20 

Heuy jongens, ik ga de kroeg in, later!

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ruubiie schreef:

Hahahaha, zoals?

Pommer schreef:
Ruubiie schreef:

Dat lijkt me ook heldig bij die muziek (als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 23:21 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:

Dat er maar 1 letter verschil zit tussen, forever alone en populair zijn in het Nederlands.
Alleen en allen. Haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 23:21 

Hardtraxx Crew

Henk-Jan schreef:
Verbreding van smaak :cool:
Haat aan hardstyle tunnelvisie :cool:

Haha :P Nee, maar een trance-feest heb ik ook altijd al een keer mee willen maken. Die house die je voortaan overal hoort, dat hoeft van mij dan weer niet. Maar ben de laatste tijd sowieso al wat vaker andere dingetjes aan het luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 23:22 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ruubiie schreef:

Dat er maar 1 letter verschil zit tussen, forever alone en populair zijn in het Nederlands.
Alleen en allen. Haha. :P

Had de fout nog niet eens gezien :lol: epic lulz! Maar ik wil niet populair zijn, maar ik vraag het me af!?
Vorige  1 ... 1461, 1462, 1463, 1464, 1465, 1466, 1467 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic