Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1460, 1461, 1462, 1463, 1464, 1465, 1466 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:10 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Parvuz schreef:
Hallo! Jeeej!

Tot morgen :D

Haha, ga je nou al weer weg? :P Nja tot morgen dan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:10 

Hardtraxx Veteran

wie is er dan ook zo achterlijk, die baas zal vast niet gezegd hebben: "ach jochie kan gebeuren." xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:11 

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:12 

Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
wie is er dan ook zo achterlijk, die baas zal vast niet gezegd hebben: "ach jochie kan gebeuren." xd

Nou, het "jochie" kon er niks aan doen, was namelijk een winkeldief op heterdaad betrapt, en meneer de winkeldief ging even door het lint :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:16 

Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
Sjaak Afhaak inderdaad... Ja heb het wel echt geprobeerd, maar het was 3 tegen 1, de rest wil heeeeeeel graag Bob zijn kont gaan kussen helaasch

Jammer jammer! Volgende keer maar weer een battle dan :D

Parvuz schreef:
Haha, ga je nou al weer weg? Nja tot morgen dan.

Ik ging ook ff weg :P haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:24 

Hardtraxx Veteran

Bob gaat ook wel leuk worden :D , maat van me vraagt morgen op twitter even Chemical, Scary Noises en Fight For Survival aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:24 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Parvuz schreef:
Haha, ga je nou al weer weg? Nja tot morgen dan.

Ik ging ook ff weg :P haha

9 minuten. Haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:27 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Bob gaat ook wel leuk worden :D , maat van me vraagt morgen op twitter even Chemical, Scary Noises en Fight For Survival aan!

ik denk dat het al vast staat wat ze gaan draaien hoor... aangezien ze in teamverband draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:29 

Hardtraxx Veteran

VI tijd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:30 

Hardtraxx Veteran

wie weet er hier iets over een IO error bij zippyshare?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:31 

Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
Ruubiie schreef:

ik denk dat het al vast staat wat ze gaan draaien hoor... aangezien ze in teamverband draaien!

Uhh, ik ga naar Time Out in Gemert :P niet naar HB!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:32 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
9 minuten. Haha.

Langer! Ik moest eten :P

Ruubiie schreef:
Bob gaat ook wel leuk worden , maat van me vraagt morgen op twitter even Chemical, Scary Noises en Fight For Survival aan!

Ah Bob is sowieso vet :D

Ben overigens niet eens zo rouwig dat ik niet naar HB ga morgen. Totaal niet mee bezig geweest en 't scheelt me enorm veel geld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:33 

Hardtraxx Veteran

Dat heb ik dus ook, heb nog steeds niet het idee dat ik iets supervets ga missen :thumbup: , maar dat kan ook komen omdat ik het wel een beetje gehad met heeeeeeeeele grote feesten ( nu al ja)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:34 

Hardtraxx Crew

Ruubiie schreef:
maar dat kan ook komen omdat ik het wel een beetje gehad met heeeeeeeeele grote feesten ( nu al ja)

Dat heb ik de laatste tijd ook ja. Ik vind de wat kleinere feestjes echt veel gezelliger! Hoef niet meer per se naar al die grote feesten toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:36 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ruubiie schreef:
maar dat kan ook komen omdat ik het wel een beetje gehad met heeeeeeeeele grote feesten ( nu al ja)

Dat heb ik de laatste tijd ook ja. Ik vind de wat kleinere feestjes echt veel gezelliger! Hoef niet meer per se naar al die grote feesten toe :)

En ook dat scheelt heel veel geld, + dat ik het idee heb, dat artiesten op kleinere feesten veel losser draaien dan op grote commerciële feesten, lijkt wel alsof ze dan een beetje met de rem erop draaien! Is waarschijnlijk een gevoels-issue van mezelf :P

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Dj Skitzo schreef:
Ruubiie schreef:

Uhh, ik ga naar Time Out in Gemert :P niet naar HB!

ow... ow... oké kan ook xd dan zal het vast wel lukken

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Parvuz schreef:
9 minuten. Haha.

Langer! Ik moest eten :P

20:07
20:16
Das toch 9 minuten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:40 

Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
Dat heb ik dus ook, heb nog steeds niet het idee dat ik iets supervets ga missen , maar dat kan ook komen omdat ik het wel een beetje gehad met heeeeeeeeele grote feesten ( nu al ja)

Nouja dat kan toch :) ik ben 2 keer naar HB geweest en allebei de keren vond ik het jammer genoeg niet geweldig. Ik vind de line up nu ook prima, maar ben bang dat het me dit jaar weer tegen gaat vallen en ik kan m'n geld echt ff beter gebruiken.

Ik wissel nu overigens grote feesten met kleintjes af. Heerlijk :D

Parvuz schreef:
Das toch 9 minuten?

Ik dacht dat je die van 18:09 bedoelde :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:42 

Hardtraxx Veteran

@Janine Mn broertje en een vriendje rijden zaterdag mee terug trouwens. Haha. Dan weet je dat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:43 

Hardtraxx Veteran

effe een leuk mashupje gemaakt tegen de verveling:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:44 

Hardtraxx Veteran

Het komt ook meer omdat ik zoiets heb van: Shit, voor die 60euro pak ik 3 kleine feestjes waarvan de Line-up me meer aanstaat :D , m'n eventuele 1e grote feest van dit jaar word misschien pas 17 maart, Reverze :P wel grappig. Vorig jaar ben ik wel naar xQlusive en Hardbass geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:45 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
@Janine Mn broertje en een vriendje rijden zaterdag mee terug trouwens. Haha. Dan weet je dat.

Prima! Gaan ze niet mee heen?

Ruubiie schreef:
Het komt ook meer omdat ik zoiets heb van: Shit, voor die 60euro pak ik 3 kleine feestjes waarvan de Line-up me meer aanstaat , m'n eventuele 1e grote feest van dit jaar word misschien pas 17 maart, Reverze wel grappig. Vorig jaar ben ik wel naar xQlusive en Hardbass geweest!

Ik voel dat Reverze vet wordt :D maar heb verder ook genoeg kleintjes en grote.. Ben er iig nog niet op uitgekeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Het komt ook meer omdat ik zoiets heb van: Shit, voor die 60euro pak ik 3 kleine feestjes waarvan de Line-up me meer aanstaat :D , m'n eventuele 1e grote feest van dit jaar word misschien pas 17 maart, Reverze :P wel grappig. Vorig jaar ben ik wel naar xQlusive en Hardbass geweest!

ik ga ook alleen maar naar hardbass omdat ik nog nooit een feesst in de hmh heb meegemaakt, pas vorig jaar 18 geworden namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:46 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Parvuz schreef:
@Janine Mn broertje en een vriendje rijden zaterdag mee terug trouwens. Haha. Dan weet je dat.

Prima! Gaan ze niet mee heen?

Nee, eerst verjaardag en gaan met de bus heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:47 

Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
Ruubiie schreef:

ik ga ook alleen maar naar hardbass omdat ik nog nooit een feesst in de hmh heb meegemaakt, pas vorig jaar 18 geworden namelijk

Je weet dat de HMH in A'dam is? en HardBass in het Gelredome in Arnhem morgen :P ?
Ja ben ook pas 19 hoor :P over 2 weekjes word ik alweer 20 jaartjes oud!
Vorige  1 ... 1460, 1461, 1462, 1463, 1464, 1465, 1466 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic