Haha, ga je nou al weer weg?wrote:Tot morgenwrote:Hallo! Jeeej!![]()
wie is er dan ook zo achterlijk, die baas zal vast niet gezegd hebben: "ach jochie kan gebeuren." 
A

Nou, het "jochie" kon er niks aan doen, was namelijk een winkeldief op heterdaad betrapt, en meneer de winkeldief ging even door het lintwrote:wie is er dan ook zo achterlijk, die baas zal vast niet gezegd hebben: "ach jochie kan gebeuren."
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Jammer jammer! Volgende keer maar weer een battle danwrote:Sjaak Afhaak inderdaad... Ja heb het wel echt geprobeerd, maar het was 3 tegen 1, de rest wil heeeeeeel graag Bob zijn kont gaan kussen helaasch
Ik ging ook ff wegwrote:Haha, ga je nou al weer weg? Nja tot morgen dan.
Bob gaat ook wel leuk worden
, maat van me vraagt morgen op twitter even Chemical, Scary Noises en Fight For Survival aan!
9 minuten. Haha.wrote:Ik ging ook ff wegwrote:Haha, ga je nou al weer weg? Nja tot morgen dan.haha
ik denk dat het al vast staat wat ze gaan draaien hoor... aangezien ze in teamverband draaien!wrote:Bob gaat ook wel leuk worden, maat van me vraagt morgen op twitter even Chemical, Scary Noises en Fight For Survival aan!
wie weet er hier iets over een IO error bij zippyshare?
Uhh, ik ga naar Time Out in Gemertwrote:ik denk dat het al vast staat wat ze gaan draaien hoor... aangezien ze in teamverband draaien!wrote:Bob gaat ook wel leuk worden, maat van me vraagt morgen op twitter even Chemical, Scary Noises en Fight For Survival aan!
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
Langer! Ik moest etenwrote:9 minuten. Haha.
Ah Bob is sowieso vetwrote:Bob gaat ook wel leuk worden , maat van me vraagt morgen op twitter even Chemical, Scary Noises en Fight For Survival aan!
Ben overigens niet eens zo rouwig dat ik niet naar HB ga morgen. Totaal niet mee bezig geweest en 't scheelt me enorm veel geld
Dat heb ik dus ook, heb nog steeds niet het idee dat ik iets supervets ga missen
, maar dat kan ook komen omdat ik het wel een beetje gehad met heeeeeeeeele grote feesten ( nu al ja)
Dat heb ik de laatste tijd ook ja. Ik vind de wat kleinere feestjes echt veel gezelliger! Hoef niet meer per se naar al die grote feesten toewrote:maar dat kan ook komen omdat ik het wel een beetje gehad met heeeeeeeeele grote feesten ( nu al ja)
En ook dat scheelt heel veel geld, + dat ik het idee heb, dat artiesten op kleinere feesten veel losser draaien dan op grote commerciële feesten, lijkt wel alsof ze dan een beetje met de rem erop draaien! Is waarschijnlijk een gevoels-issue van mezelfwrote:Dat heb ik de laatste tijd ook ja. Ik vind de wat kleinere feestjes echt veel gezelliger! Hoef niet meer per se naar al die grote feesten toewrote:maar dat kan ook komen omdat ik het wel een beetje gehad met heeeeeeeeele grote feesten ( nu al ja)
ow... ow... oké kan ookwrote:Uhh, ik ga naar Time Out in Gemertwrote:ik denk dat het al vast staat wat ze gaan draaien hoor... aangezien ze in teamverband draaien!wrote:Bob gaat ook wel leuk worden, maat van me vraagt morgen op twitter even Chemical, Scary Noises en Fight For Survival aan!
niet naar HB!
20:07wrote:Langer! Ik moest etenwrote:9 minuten. Haha.![]()
20:16
Das toch 9 minuten?
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
Nouja dat kan tochwrote:Dat heb ik dus ook, heb nog steeds niet het idee dat ik iets supervets ga missen , maar dat kan ook komen omdat ik het wel een beetje gehad met heeeeeeeeele grote feesten ( nu al ja)
Ik wissel nu overigens grote feesten met kleintjes af. Heerlijk
Ik dacht dat je die van 18:09 bedoelde :pwrote:Das toch 9 minuten?
@Janine Mn broertje en een vriendje rijden zaterdag mee terug trouwens. Haha. Dan weet je dat. 
effe een leuk mashupje gemaakt tegen de verveling:
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Het komt ook meer omdat ik zoiets heb van: Shit, voor die 60euro pak ik 3 kleine feestjes waarvan de Line-up me meer aanstaat
, m'n eventuele 1e grote feest van dit jaar word misschien pas 17 maart, Reverze
wel grappig. Vorig jaar ben ik wel naar xQlusive en Hardbass geweest!
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
Prima! Gaan ze niet mee heen?wrote:@Janine Mn broertje en een vriendje rijden zaterdag mee terug trouwens. Haha. Dan weet je dat.
Ik voel dat Reverze vet wordtwrote:Het komt ook meer omdat ik zoiets heb van: Shit, voor die 60euro pak ik 3 kleine feestjes waarvan de Line-up me meer aanstaat , m'n eventuele 1e grote feest van dit jaar word misschien pas 17 maart, Reverze wel grappig. Vorig jaar ben ik wel naar xQlusive en Hardbass geweest!
ik ga ook alleen maar naar hardbass omdat ik nog nooit een feesst in de hmh heb meegemaakt, pas vorig jaar 18 geworden namelijkwrote:Het komt ook meer omdat ik zoiets heb van: Shit, voor die 60euro pak ik 3 kleine feestjes waarvan de Line-up me meer aanstaat, m'n eventuele 1e grote feest van dit jaar word misschien pas 17 maart, Reverze
Nee, eerst verjaardag en gaan met de bus heen.wrote:Prima! Gaan ze niet mee heen?wrote:@Janine Mn broertje en een vriendje rijden zaterdag mee terug trouwens. Haha. Dan weet je dat.
Je weet dat de HMH in A'dam is? en HardBass in het Gelredome in Arnhem morgenwrote:ik ga ook alleen maar naar hardbass omdat ik nog nooit een feesst in de hmh heb meegemaakt, pas vorig jaar 18 geworden namelijkwrote:Het komt ook meer omdat ik zoiets heb van: Shit, voor die 60euro pak ik 3 kleine feestjes waarvan de Line-up me meer aanstaat, m'n eventuele 1e grote feest van dit jaar word misschien pas 17 maart, Reverze
Ja ben ook pas 19 hoor