Biscuit! 
D
Jeeeeeuj, het meest epische stukje Family Guy ooit komt zo in deze aflevering 
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Nu kom ik overal die naam Biscuit weer tegen

A
Waarom is Biscuit terug?
D
Omdat zijn ban voorbij is.
A
Lekker
Biscuit welkom terug kerel. Saaie boel hierzo zonder jouw bijdrage 
E
wrote:Biscuit welkom terug kerel. Saaie boel hierzo zonder jouw bijdrage
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Aaahh biscuit.. welkom back kerel
Zeg dat wel jawrote:Een hele goede avond!wrote:Avond!
Bijna zaterdag
Damn, heb weer een aardige originele tracklist tot so far! nu nog een x de tijd vinden om die even in elkaar te mixen.
Ik wil nu toch echt eens een keer gear aanschaffen, maar ik weet echt niet welke. Heb ook niet een al te groot budget haha
Zat zelf te denken aan gewoon zo'n complete dj-set, dus geen cd spelers. Scheelt toch een hoop geld. Of kun je echt niet met cd spelers draaien als je zo'n dj set gewend bent?
Te weinig budget = niks kopen.
Ik wil het ook aanschaffen maar wat binnen mijn budget past is alleen gare Reloop-troep. Ik ga hoe dan ook sparen voor fatsoenlijke Pioneers. Basta.
Ik wil het ook aanschaffen maar wat binnen mijn budget past is alleen gare Reloop-troep. Ik ga hoe dan ook sparen voor fatsoenlijke Pioneers. Basta.
Een DJ set is toch juist met CD spelers? Of wat bedoel je?
A
Hayz
Haha, ik heb dus hetzelfde planwrote:Ik wil nu toch echt eens een keer gear aanschaffen, maar ik weet echt niet welke. Heb ook niet een al te groot budget hahaZat zelf te denken aan gewoon zo'n complete dj-set, dus geen cd spelers. Scheelt toch een hoop geld. Of kun je echt niet met cd spelers draaien als je zo'n dj set gewend bent?
Deze bijv. http://www.bax-shop.nl/digitale-djgear/ ... tails.htmlwrote:Een DJ set is toch juist met CD spelers? Of wat bedoel je?
Ja dat heb ik dus ook, wil wel goeie kwaliteit, maar voordat ik daar het geld voor heb zijn we weer een paar jaar verder. Moet ook nog feesten bezoeken, op vakantie gaan, kleren kopen en uitgaan hahawrote:Te weinig budget = niks kopen.
G
Goede avond !
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Ik ga op bed aan, morgen van 8:30 - 16:30 school. En daar moet ook nog een uur heen en een uur terug bij. Bah.
B
Is deze niet iets voor jullie? http://www.bax-shop.nl/digitale-djgear/ ... tails.html ik zat er zelf ook laatst aan te denken zoiets te gaan halen.wrote:Deze bijv. http://www.bax-shop.nl/digitale-djgear/ ... tails.htmlwrote:Een DJ set is toch juist met CD spelers? Of wat bedoel je?
Ja dat heb ik dus ook, wil wel goeie kwaliteit, maar voordat ik daar het geld voor heb zijn we weer een paar jaar verder. Moet ook nog feesten bezoeken, op vakantie gaan, kleren kopen en uitgaan hahawrote:Te weinig budget = niks kopen.
B
Ik had er reviews van zitten kijken en die waren allemaal positiefwrote:Is dat geen troep dan?