Weer de zwaarste dag van de week overleefd (2 uur les...pff)
Gaat het?wrote:Weer de zwaarste dag van de week overleefd (2 uur les...pff)
toevallig iemand hier die weet hoe je een program kan opslaan op een grafische rekenmachine?
Zo, eindelijk de tracks uitgezocht die ik morgen ga draaien op een contest
!
Misschien vanavond mezelf nog even naar de sportschool slepen, als ik zin heb
.
Misschien vanavond mezelf nog even naar de sportschool slepen, als ik zin heb
never mind, ben al geholpen met me rekenmachine 
D
Goedemiddag. 
VOOR DE MENSEN VAN DE RAAD DE TRACK COMPETITIE.
Ronde 2 heeft nog een dag. Stuur je antwoorden snel in
Zou ik niet doen, bij Hard Bass moet je bewegenwrote:Zo, eindelijk de tracks uitgezocht die ik morgen ga draaien op een contest!
Misschien vanavond mezelf nog even naar de sportschool slepen, als ik zin heb.
D
Kan je nog meedoen met ronde 2 als je ronde 1 bent vergeten?wrote:VOOR DE MENSEN VAN DE RAAD DE TRACK COMPETITIE.
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
Heb je ook gelijk in haha! Maar dat gaat zeker goed komen, daar ben ik niet bang voor hoorwrote:Zou ik niet doen, bij Hard Bass moet je bewegenwrote:Zo, eindelijk de tracks uitgezocht die ik morgen ga draaien op een contest!
!
Zolang je in de poules staat mag je meedoen.wrote:Kan je nog meedoen met ronde 2 als je ronde 1 bent vergeten?wrote:VOOR DE MENSEN VAN DE RAAD DE TRACK COMPETITIE.
Dan mis je gewoon de punten van de eerste ronde.
Nice, gaat helemaal goed komen, tijd gaat te traag nuwrote:Heb je ook gelijk in haha! Maar dat gaat zeker goed komen, daar ben ik niet bang voor hoorwrote:Zou ik niet doen, bij Hard Bass moet je bewegenwrote:Zo, eindelijk de tracks uitgezocht die ik morgen ga draaien op een contest!
!
.
E
ja.wrote:Hebben jullie ook zo zin om je voort te planten?
is goed voor sociale contacten te houden.
Oh mijn god.. Had niemand me ff kunnen waarschuwen dat die koekkruimel zich weer vermenigvuldigt heeft?
E
wrote:Biscuit!!!!!!!!!!!!!
Ik heb je gemist
In de zin van? Nu heb je weer iemand om helemaal dood te trollen?wrote:Biscuit!!!!!!!!!!!!!
Ik heb je gemist
Nee ik miste zijn hersenloze opmerkingen, die 9 vd 10 keer nergens op slaan maar die ene vd 10 keer kan ik er hartelijk om lachenwrote:In de zin van? Nu heb je weer iemand om helemaal dood te trollen?wrote:Biscuit!!!!!!!!!!!!!
Ik heb je gemist