Nou, bijna klaar
hoef nog maar 2 platen in te mixen! Vanavond in de trein even terugluisteren, en maybe morgen dan online dus!
En we zullen nog maar een stukje Too Dark For Daylight #2 mixen.. 
Schiet es opwrote:En we zullen nog maar een stukje Too Dark For Daylight #2 mixen..
Hier is het nog licht hoor!wrote:En we zullen nog maar een stukje Too Dark For Daylight #2 mixen..
Ik heb de gordijnen dicht ..wrote:Hier is het nog licht hoor!wrote:En we zullen nog maar een stukje Too Dark For Daylight #2 mixen..
Eerste helft is afwrote:Schiet es opwrote:En we zullen nog maar een stukje Too Dark For Daylight #2 mixen..![]()
Vanaf heden worden mijn setjes uitgezonden van 22:00 - 23:00 op Fear FM op de woensdagavond. Dus een uurtje vroeger, is meteen ook een wat schappelijkere tijd 
draak, kom eens even snel op msnwrote:Vanaf heden worden mijn setjes uitgezonden van 22:00 - 23:00 op Fear FM op de woensdagavond. Dus een uurtje vroeger, is meteen ook een wat schappelijkere tijd
Woef Woefwrote:draak, kom eens even snel op msnwrote:Vanaf heden worden mijn setjes uitgezonden van 22:00 - 23:00 op Fear FM op de woensdagavond. Dus een uurtje vroeger, is meteen ook een wat schappelijkere tijd
Stagegesprek gehad bij stageplek 2, net gebeld en ben aangenomen!
Ook vanochtend gebeld naar stageplek 1, maar die nemen deze periode geen stagiaires aan in het beheer. Daar kreeg ik wel 2x zoveel betaald en zitten 2 bekende maargoed.
Bij deze stageplek heb ik vrijdagmiddag vrij en mag ik zelf weten wanneer ik begin, als het maar voor 9 uur is. Opzich ook niet verkeerd
Papieren zijn verstuurd en als alles mee zit, as. maandag beginnen
Ook vanochtend gebeld naar stageplek 1, maar die nemen deze periode geen stagiaires aan in het beheer. Daar kreeg ik wel 2x zoveel betaald en zitten 2 bekende maargoed.
Bij deze stageplek heb ik vrijdagmiddag vrij en mag ik zelf weten wanneer ik begin, als het maar voor 9 uur is. Opzich ook niet verkeerd
Papieren zijn verstuurd en als alles mee zit, as. maandag beginnen
wrote:OOOEEEH ruubbie en ik hebben een date straks![]()
![]()
Wat gaan jullie nuttigen?wrote:wrote:OOOEEEH ruubbie en ik hebben een date straks![]()
![]()
![]()
![]()
Een fanta'tje, en misschien ff langs de mc, mckroket halen ofzo!wrote:Wat gaan jullie nuttigen?wrote:wrote:OOOEEEH ruubbie en ik hebben een date straks![]()
![]()
![]()
![]()
Fanta + G en een McPil?wrote:Een fanta'tje, en misschien ff langs de mc, mckroket halen ofzo!
wrote:Fanta + G en een McPil?wrote:Een fanta'tje, en misschien ff langs de mc, mckroket halen ofzo!
Wie deedbervde vorige keer een maand over 5 tracks danwrote:Eerste helft is afwrote:Schiet es opwrote:En we zullen nog maar een stukje Too Dark For Daylight #2 mixen..![]()
Ik denk wel dat we 'm dit weekend online kunnen gooien, even kijken hoe snel Stefan is
Maar goed, vanavond of morgen ff mee spelen.
Gasten, het is maandagavond! Ik ga echt niet aan de McPil, en trouwens.. Die heeft de mc alleen in het weekend!
Zo?wrote:wrote:Fanta + G en een McPil?wrote:Een fanta'tje, en misschien ff langs de mc, mckroket halen ofzo!![]()
![]()
No Thank you! Het word een hele normale meeting!

Joa! Zoiets, maar zonder dollen.. Nee, het is niet eens in me opgekomen om ook maar iets te doen ofzo! It's fucking monday man! Tudududu tudududu