oj ik dacht dat die 2 dezelfde warenwrote:Naar Roemenië (waar die 2e foto van komt) wil je niet mee als ik je vraag, maar Servië opeens wel?
We gaan gewoon allebij
oj ik dacht dat die 2 dezelfde warenwrote:Naar Roemenië (waar die 2e foto van komt) wil je niet mee als ik je vraag, maar Servië opeens wel?
Regio, opleiding en wat voor baan in welke branche?wrote:Werk zoeken!
Zuid Nederland, Hoog Agrarische School, landbouwwrote:Regio, opleiding en wat voor baan in welke branche?wrote:Werk zoeken!
waar heb je ze helemaal weggehaald dat dat zo lang duurde?wrote:Schaatsen gekocht zomaar is zien of ik het nog kan
Gewoon in de stad, maar keek even goed rondwrote:waar heb je ze helemaal weggehaald dat dat zo lang duurde?wrote:Schaatsen gekocht zomaar is zien of ik het nog kan
haha dat zal bestwrote:Gewoon in de stad, maar keek even goed rondwrote:waar heb je ze helemaal weggehaald dat dat zo lang duurde?wrote:Schaatsen gekocht zomaar is zien of ik het nog kanZijn nogal prijzig
Ik heb een redelijke tracklist vind ik zelfwrote:binnekort ook maar weer is setje maken![]()
maar wat
wrote:Ik heb een redelijke tracklist vind ik zelfwrote:binnekort ook maar weer is setje maken![]()
maar wat
Industrial, Crossbreed, Drum'n'Bass, Dubstep .. Combi van die 4wrote:wrote:Ik heb een redelijke tracklist vind ik zelfwrote:binnekort ook maar weer is setje maken![]()
maar wat
ik ben al weken zoniet maanden niet meer up to date qua hardcore/hardstyle![]()
dus moet eerst nog ff wat bij elkaar rapen![]()
misschien thema setje, mja wat voor thema
ja dat moet ik dan echt op me gemak uitzoekenwrote:Industrial, Crossbreed, Drum'n'Bass, Dubstep .. Combi van die 4wrote:
Terrorwrote:wrote:Ik heb een redelijke tracklist vind ik zelfwrote:binnekort ook maar weer is setje maken![]()
maar wat
s.r.b. trackswrote:En dat zijn?