Ik kom ook wel als er een paar diertjes zoals mijn avatar klaarliggen hoorwrote:wrote:chukkels komt alleen als er een grammetje speed voor um klaar ligt

Ik kom ook wel als er een paar diertjes zoals mijn avatar klaarliggen hoorwrote:wrote:chukkels komt alleen als er een grammetje speed voor um klaar ligt

Dacht dat djpatt het zei.wrote:Waar zie je me voor aanwrote:Pas maar op, straks krijg je ECHTE eekhoorntjes voorgeschoteld.wrote:Ik kom ook wel als er een paar diertjes zoals mijn avatar klaarliggen hoor![]()
:') duurde even voor ik zag dat t 2 speelgoedfiguren warenwrote:
Ja, het is hem wel:P dus eerst 4 neerzetten dan naar math en op 5 drukken en dan haakje openen getal invoeren haakje sluiten.wrote:is het trouwens niet: Als je naar catalog gaat (shift en dan ergens knop onderaan), dan 3 drukken, en dan staat der gloof t de 3machtwortle en zon wortel met sterretje ervoor.. En dan getal voor die met sterretje zetten..
wrote:warom zit ik op chatroulette? dat betekend serieus dat ik me verveel.
of dat je op zoek bent naar vriendenwrote:warom zit ik op chatroulette? dat betekend serieus dat ik me verveel.
als ik een wijf uit rusland als vriend wilt hebben zeker...wrote:of dat je op zoek bent naar vriendenwrote:warom zit ik op chatroulette? dat betekend serieus dat ik me verveel.
jaja, zal vast dat je een russische chick op "chatroulette" spreektwrote:als ik een wijf uit rusland als vriend wilt hebben zeker...wrote:of dat je op zoek bent naar vriendenwrote:warom zit ik op chatroulette? dat betekend serieus dat ik me verveel.
Van de week ook gedaan met excursie naar belgië. 's avonds lekker chatrouletten.wrote:warom zit ik op chatroulette? dat betekend serieus dat ik me verveel.