A-lusion produced altijd wel sterk hoor, vaak vaag, maar wel lekkerwrote:proberen eens goeie tracks te maken ???wrote:A-Lusion zoekt beatboxer.![]()
Wat moet hij daar nou weer mee.
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Wou net zeggen, ik vind zijn tracks vaak wel iets vets hebben. Maar een track met een beatboxer, weet niet hoe dat moet gaan klinken.wrote:A-lusion produced altijd wel sterk hoor, vaak vaag, maar wel lekkerwrote:proberen eens goeie tracks te maken ???wrote:A-Lusion zoekt beatboxer.![]()
Wat moet hij daar nou weer mee.
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
sexperimenteel 
vanmiddag lekker in de tuin zitten met een kouwe rakker 
Zo maar eens dames in korte rokjes op het tennisveld filmen 
like kees flodder ?wrote:Zo maar eens dames in korte rokjes op het tennisveld filmen
wrote:vanmiddag lekker in de tuin zitten met een ouwe rukker
Oh jij komt ook langs?wrote:wrote:vanmiddag lekker in de tuin zitten met een ouwe rukker
Juuuiiissstwrote:like kees flodder ?wrote:Zo maar eens dames in korte rokjes op het tennisveld filmen
chukkels komt alleen als er een grammetje speed voor um klaar ligt
en dan vanavond bij hart van nederland, douchende jailbaitswrote:Juuuiiissstwrote:like kees flodder ?wrote:Zo maar eens dames in korte rokjes op het tennisveld filmen
Godverredomme wat een weer, Euphoria erbij, bam! 
FUUU net geownd.. ik zat in de klas te schreeuwen, hoor je ineens uit een ander lokaak GEDRAAG JE NAAR JE LEEFTIJD. Door een chick
:') 
fail. maar dat zeg m'n vriendin ook wel eens tegen mij terwijl ze jonger is 
wrote:FUUU net geownd.. ik zat in de klas te schreeuwen, hoor je ineens uit een ander lokaak GEDRAAG JE NAAR JE LEEFTIJD. Door een chick:')
wrote:wrote:FUUU net geownd.. ik zat in de klas te schreeuwen, hoor je ineens uit een ander lokaak GEDRAAG JE NAAR JE LEEFTIJD. Door een chick:')
en zo true he
wat zei je: oet morn ??
ik zei toen "CHIIIICCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKKK"
en nu moet ik me stil houden van de leraar.
Ik kom ook wel als er een paar diertjes zoals mijn avatar klaarliggen hoorwrote:chukkels komt alleen als er een grammetje speed voor um klaar ligt
Stoute leraar!wrote:ik zei toen "CHIIIICCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKKK"
Maare is er een website met downloadbare previews? Word schijt ziek van youtube op stage
Bleh, uitleg wortels terwijl ik het al snap en deze man legt het kapot raar uit.
Pas maar op, straks krijg je ECHTE eekhoorntjes voorgeschoteld.wrote:Ik kom ook wel als er een paar diertjes zoals mijn avatar klaarliggen hoorwrote:chukkels komt alleen als er een grammetje speed voor um klaar ligt![]()
Waar zie je me voor aanwrote:Pas maar op, straks krijg je ECHTE eekhoorntjes voorgeschoteld.wrote:Ik kom ook wel als er een paar diertjes zoals mijn avatar klaarliggen hoorwrote:chukkels komt alleen als er een grammetje speed voor um klaar ligt![]()