Chatroulette is de bom!
behalve als je van die vieze rukkende jongens tegenkomt
behalve als je van die vieze rukkende jongens tegenkomt
Ik ben geblocktwrote:warom zit ik op chatroulette? dat betekend serieus dat ik me verveel.
In je onderbroek voor de cam zitten mag bkijkbaar nietwrote:KSWOOSH IS EEN FAPPER LALAJALALALA
Tja... Laat in de nacht, had niks te doen, wilde niet naar bed en dacht, laat ik chatroulette es bekijkenwrote:wrote:In je onderbroek voor de cam zitten mag bkijkbaar nietwrote:KSWOOSH IS EEN FAPPER LALAJALALALAwaarom?
Uberhaupt op chatroulette zitten zou verboden moeten wordenwrote:In je onderbroek voor de cam zitten mag bkijkbaar nietwrote:KSWOOSH IS EEN FAPPER LALAJALALALA
Die van jullie kan tenminste nog lopenwrote:Ah, wat is er aan het hondje handje?
Met die honden van ons is ook altijd wat, elke hond die we kopen loopt niet recht of dat soort dingen
Salami :O dat vind ik dus echt vies op een tosti geef mij maar ham/kaas/superveelcurrywrote:effe wat koude tosti's maken (oftewel twee boterhammen op elkaar met kaas en salami er tussen) en dan werken bij de jumbo
Lol, waarom las ik space-ribswrote:spare-ribs
omdat je een junkie bent!wrote:Lol, waarom las ik space-ribswrote:spare-ribs
Dat stond er ook, die kun je tegenwoordig bestellen bij de pizzaboerwrote:Lol, waarom las ik space-ribswrote:spare-ribs
de 3e en de 4e wervel in de rug spannen samen. t is zo goed als ten einde voor mn hondwrote:Ah, wat is er aan het hondje handje?
Met die honden van ons is ook altijd wat, elke hond die we kopen loopt niet recht of dat soort dingen
Risico van 't vak heawrote:Zo sneu voor me zus, haar vriend is net 3 weken thuis. 4 maanden in Minhad gezeten. En wordt nu uitgezonden naar Libië